2015年7月10日 星期五

BETADINE 必妥碘 x 傷口處理達人體驗營

2015.06.27 (星期六)

呢個週末, 我們一家4口參加了一個體驗營......係 BETADINE 必妥碘 x 傷口處理達人體驗營





BETADINE 必妥碘 品牌已經有45年歷史, 產品一向被醫院,醫生手術及運動醫學診所廣泛使用, 因為它們對殺滅引致感染的細菌、病毒及真菌有成效


由於就來暑假, 各位爸爸媽媽應該會安排好多戶外活動俾小朋友, 整親機會自然多o左 (當然, 小鬼們在家時間長, 也會容易整親呀)

所以, 今次呢個活動就請了專業註冊護士同我們一班父母講解如何正確處理傷口



今次成個活動都好互動.......護士姐姐初步講解了為何需要處理傷口


原來我們要用消毒劑處理傷口的主要原因是預防及治療感染,加快癒合的過程。因為病菌感染會延遲及阻止癒合過程,甚至令傷口情況惡化。

之後, 小朋友們就參加了幾個互動遊戲再進一步了解傷口處理

好似呢個尋寶遊戲, 要小朋友找出處理傷口的用品


原來我們一向以為有用的生理鹽水, 紅藥水, 消毒火酒等也不處理傷口嫁

另外呢個釣鴨仔遊戲係要小朋友釣到PVP-I的鴨仔





PVP-I是什麼?

PVP-I 含殺菌配方有效殺滅大部份病菌 (快速殺滅細菌, 病毒及真菌) 而不會刺激皮膚或引起痕癢, 避免傷口受到感染。

而採用BETADINE必妥碘殺菌乾粉噴霧, 當金啡色的PVP-I 保護膜變淡,即提示需要再在患處上補充噴霧, 好方便我呢d大頭蝦媽媽。

繼而我們仲玩了曡雪條棒整營火塔, 了解燙傷時可以使用BETADINE必妥碘 5% PVP-I 消毒燙火膏, 它有效殺滅大部份病菌,促進一般燒傷,燙傷等傷口痊癒。



最後, 我們仲一齊跟姑娘學正確的傷口處理方法:

1) 洗手: 先澈底潔淨雙手


2) 洗傷口: 用殺菌劑清潔受影響範圍,例如BETADINE必妥碘 10% PVP-I 殺菌藥液。



3) 消毒: 用BETADINE必妥碘殺菌乾粉噴霧或BETADINE必妥碘 10% PVP-I  殺菌軟膏保護傷口。


4) 保護:使用消毒膠布覆蓋傷口。




完成晒貢多項目, 芝士餅同豬仔包就成為了<傷口處理達人>啦 ^.^


今次參加呢個傷口處理達人體驗營真的獲益良多, 因為小朋友有傷口係必定會經歷過的

了解如何處理好傷口, 將來發生時也唔會太騰雞啊~

玩完之後又係補充體力時候, 大會安排了精美的tea set俾我們


芝士餅同豬仔包也食到咀lam lam 啊~



btw, Madam Sixty Ate 呢間店子之前也想來, 今趟參加體驗營時又可以品嚐, so good!

而我們今次7月大板之旅, 我都帶了BETADINE 必妥碘呢3枝處理傷口跟身呢!



雖然用唔著, 但價錢唔太貴 (萬寧也有得買) 出門帶定可以為一家4口帶來安心呀~

再次多謝BETADINE 必妥碘同PR姐姐的安排

更多資料:
Website: http://hk.betadine.com/zh/hk/about-betadine
Facebook:https://www.facebook.com/Betadinehk


沒有留言:

張貼留言