2015年7月23日 星期四

Day 1 @ 2015.07 一家四口大板遊

2015.07.08 (星期三)

是日乃一家4口第一次一齊坐飛機去旅行的日子啊!!!!!

是真真正正的 <一家4口> 呀 ~

工人姐姐, 99, 婆婆同E-mama幫手

其實媽媽我未去前都好淆底

要知道我家相公一向也不理家事 (即是我要一湊三 @@")

所以也想過好唔好放棄.............轉去簡單d的馬交

之不過媽媽真的好想好想去旅行 (轉了部門後知道來緊8-10月會好critical, 所以更加想辛苦前開心下)

由於自己唔係成日"飛" 之人

難得去旅行, 又冇奶油唔帶埋小朋友嫁 ?!

我都知如果只帶芝士餅會舒服好多, 但對我家男神又好唔公平

加上踏入7月係男神生日月, 已經唔搞生日會, 如果去旅行也飛起他就攻加說不過去

.............

最後再問多次老公有冇信心, 會唔會幫手, 會唔會叫極也唔肯起身...........

........... 他說他很有信心可以handle (但事前也是零參與呀 ~_~)

........... 之後我又諗既然人家得, 冇奶油自己唔得嫁

屎就屎............我想信這也是一個好體驗, 所以就 go go go ~

由於我經相熟agent book機票一直都唔水俾$$住, book 既酒店又可以1日前cancel & refund

公事忙加上之前講的心理負擔, 所以我一直都冇plan行程

去到臨飛前一星期才開書睇 

..............

快閃睇完都唔係好有idea..............只是想去神戶包包超人館 

好彩...........好感恩身邊有朋友剛去完, 又找了blogger 媽媽Little Jessie 問料

end up 也有個outline :)

我們呢日坐0800機, 即大概0600左右到機場

我們call的士約半小時車程

但也要0445-0500 叫醒主子們

之前一晚想早d叫他們上床, 可惜他們都好hyper唔願訓

起初也怕叫醒他們時會發脾四

但..................竟然...................好 ~ 合 ~ 作, 哈!

所以我們去機場都好順利 ^.^



感恩第一次坐飛機的豬仔包唔太扭





愛上精油的我由未上機開始已同自己和主子們搽Frankincense (防耳萌), Lavendar (穩定情緒), Thieves (抗菌)

結果兩位去程也眠到一眠



而我............一向落機有超勁耳萌的我也冇事 (但在飛機上也有痛)

過了差不多4小時, 大家平平安安到了關西空港啦, yeah!!!!



但最估唔到我們過immigration要成一粒鐘, 超長蛇餅 @@

幸好媽媽我隨身有零食俾主子們食安撫佢o地咋, end up 差不多成2pm才搞掂



原先打算去到梅田放低行李才食lunch

但因為要成75分鐘車程, 所以我們唯有在機場食o左先




肚餓時食乜也好好味啦 ~

之後我們便坐JR直去梅田



其實之前朋友有介紹坐南海 (仲至好apply 埋一至兩日遊卡, 去某d景點如Hep 5 又可以有優惠)

不過, 我們酒店在梅田 "JR 大板駅" 樓上, 坐 JR 就會方便好多

問了JR counter 姐姐, 她也不suggest 我們apply 至兩日遊卡, 說唔太抵 (另外也沒有景點優惠)

我們兩大兩小兩個大o急加bb車, 去程都仲可以

但下次如果plan好d, 夾到上落車地點, 可能坐limousine bus 會舒服d

同事說車程差不多, 但唔水自己抬行李...........呢點對我們走時緊要好多 :p




酒店我跟Little Jessie book 了 Osaka Granvia Hotel 的 Granvia Floor (按此)

貪它地點好, 房間大





check in 完上房已經接近5pm la 

Granvia Floor 在27/F 頂樓, 房間大D 也有個 private lounge 7am-7pm 提供free drinks 同 cookies (因為冇包早餐, 我們呢幾日也是在 private 飲coffee / 果汁同食cookies 做早點啊)



休息一陣, 我們便到附近行下





之後再去了板急百貨...............看見媽媽至愛hysteric mini, double b 

在短短的半小時血拼, 小鬼們開始不耐煩

之後逛了一陣便在板急食埋dinner

因為見書仔也有介紹板急百貨入面的松屋食牛



牛魔王的Papa當然喜歡啦 :)

幸好豬仔包同芝士餅在我們吃燒肉時也尚叫ok



食完已經almost 10pm



我們便回酒店替他們沐浴更衣

是日大家還是早早休息

因為我們打算Day 2 去京都呢 ~

************************************

開了個FB專頁紀錄芝士餅同豬仔包的生活趣事

大家快d LIKE 啦 ^.^


LIKE LIKE LIKE 

************************************

3 則留言:

  1. 好回味大阪的時光啊!!!
    期待day 2及之後的旅記~~~

    回覆刪除
  2. 請問可以給AGENT 資料我嗎? 是否抵過係網上BOOK呢?

    回覆刪除