2006年11月6日 星期一

Yeah, 考完Mid-term lu

玩殘o左我成個禮拜嘅mid-term終於考完lu

,
成個人舒服晒, 考完仲即刻去o
designer
到 睇&買衫tim

ummm……
其實諗番轉頭, 自己actual study hours 都唔算好多ar , 但係呢個禮拜我真的好有壓力
!!! 
由於自己响屋企一見份notes
or
冇心機
,
所以返學讀總係好過响屋企一d都讀唔到
...
之但係中間有2日冇返學
(
一日見亞仔, 一日同同事仔打邊爐), 其他日子返o左學又要 settle down 一陣先可以讀到入腦, 跟住又會同同學仔食o下飯吹o下水 ….一句講晒懶law
,
如果唔係
, 相信可以perform得好d law…….算啦, 合格應該no problem gie

琴日同亞仔睇
o “Death Note2”, ok wor
……
佢之前係咁叫我睇番第一集
, 又話漫話同動話都好正(下刪100字......), 所以我就先上網睇番第一集….hehe, 睇完自己都想快d睇埋結局呀
 結果去o左Cyberport到睇

不過
, 我好想知點解L咁鍾意食甜o野同埋o個妝咁白呢

休息完又要開工搞第二科嘅project

……
跟住final exam 又來lu…

P.S. 又係影畢業相旺季, 同學仔買o左札
俾佢friend friend影畢業相, 好靚好香($350 jar)....但我覺得影畢業相就太大札lu...(攝於Study Area )


沒有留言:

張貼留言