2008年1月6日 星期日

劉華 wonderful world 演唱會

1月4日


期待已久既劉華 wonderful world 演唱會終於可以睇啦 ~



aRe U reAdY ?


Andy go Andy go go

 Andy go Andy go go


yo

yo
yo



好好好正既演唱會呀 ~


呢個係一個十級 hyper、十級製作、十級有heart既演唱會


有雷霹、有拉丁、有drama、有魔術、有跳舞、有飛天、有Andox、有黑仔......


唱足3粒鐘絕冇冷場, 你話佢係唔係好賣力呢


劉華你十級靚仔、十級勤力........(國語) 你知道嗎 ? 你是最好的喔!!!!!


我會因你是我的偶像而驕傲啊呀!!!


Andy go Andy go go

 Andy go Andy go go


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =


後記 : 尖叫得太過勁, 攪到喉嚨好痛啊, e家不斷咳呢, 好擔心會引發感冒啊 ~


6 則留言:

  1. 你咁博做咩呀 ~

    回覆刪除
  2. 羡慕ccccccccc啦 ~~~~ 你同華仔咁近距離接觸
    我坐山頂都狂叫
    你坐咁近係應該會叫到失聽 ~~~~~~ 華仔 ~~~~
    你有無摸到劉華嘅手仔呀 ???

    回覆刪除
  3. 妳好興奮wo~~~ 抵哂啦!尖叫到喉嚨痛,勁呀!
    飲d蜜糖水潤番啦!~~~~

    回覆刪除
  4. 我都係比較鐘意演戲O既劉華, 不過佢呢個演唱會的確好似幾精彩, 連我唔係佢fans都想去睇睇.........

    回覆刪除
  5. 哦......你因為咁而唔舒服
    你知道嗎........(國語)?
    CD條鏈同連卡佛既筍鞋唔會等你的~
     
     
     

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2008年1月7日 凌晨3:40

    好羨慕你有得睇呀!! 我要睇華毛~~

    回覆刪除