2009年4月30日 星期四

襟花 DIY 樣辦

想扮crab係自己既婚樹整d DIY........


之前係馬仔個blog見佢整d襟花又幾靚


之後不斷都見到有d新人用絲花DIY襟花, 出來既效果相當唔錯.......


......而且for兄弟姊妹用成日都唔怕d襟花夜晚會回頭 dup dup.......


同樹F知道我既想法後就同我講佢之前都有幫教會既姊妹整, 佢可以教我整呢 ~


係我未學之前, 我o地先去了 TST 一 間新鋪睇絲花 (因有30% off), 可惜佢話好似貴o左d.......點知佢自己係星期日去了花墟仲買o左d番去整o左幾個sample俾我睇.......


我喜歡用小牡丹做主花 (但我個自己花球就用唔到大牡丹呀......話唔當造喎, 嗚~), 所以同樹F都以此為藍本, 只係d伴花有d唔同, 大家睇睇你們覺得邊個好d呀 ~~~~~~


圖1)                                                                                                                                    

 


圖2)                                                                                             


圖3)                                                                                               

 


原來d 絲帶既花花都係自家制既呢, 勁啊.......來緊既lunch time, 我會開工學啦, yeah!!!!


同埸加映:


係同樹F買既花材中, 我指指吓話呢兩扎花夾埋已經可以做花球...........傾吓傾吓, 同樹F只需15分鐘已整好o左個初型........                    


e................再整整, 呢個花球可以for我來緊既pre-wedding呢, cool ~


沒有留言:

張貼留言