2009年11月5日 星期四

爆笑 x 肉赤之作

烏人的確成日多烏籠樹


琴日係我趕收工之際, 我唔小心將跟o左我over四年既手雞跌o左入屎渠


仲要..........仲要...........被水沖去tim !!!!!!!



唔好再問我點解會發生o左呢件貢聞所未聞既爆笑樹啦


係果一刻, 我真係好似家姐姐話齋, 係部手雞高速轉動既千鈞一髮之刻我只識企係到O晒咀而唔去take屎底撈機既action......


其實部手雞差不多係零價值......條BV電話繩都用o左年幾.....呢d冇o左都唔傷


最唔開心係冇晒d電話號碼同memory stick 入面既相 (有部份相未backup嫁)


雖然有d電話號碼係可以問人攞番 (不過要入過晒都幾甘呢), 但係有d係問唔番啊


而我之前為婚樹整既把鬼DIY既making of 相片同埋學琴既錄音片段係冇backup既情況之下跟屎撈人入o左大海啊, 嗚嗚嗚 ~


國可以一日冇君, 但手雞呢家野真係唔可以一日唔近身呢........


傷心同爆笑過後都要去出番部機


其實我一路都心儀 i phone, 但又唔老泥佢既三百萬像數......


..........


...


於是就屎屎地氣出o左佢:



(不過我果部係銀色既....)


肉赤-ing中



呢個11月我好很窮啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊 ~


沒有留言:

張貼留言