2014年11月6日 星期四

全新Tempo「抗菌倍護」配方乾濕紙巾

Hihi 各位

有冇掛住我o地一家呀?!

原來成個幾月冇打blog啦

如果大家有留意我fb fans page既update

相信大家都知道芝士餅有事入了醫院做手術

成個十月我們一家進進出出醫院 ~_~

Details 我遲d才等穩定d才出post紀錄


在此由衷感謝身邊每一位為芝士餅祈禱的各界人樹

每一位都是我們的天使

感謝感謝再感謝!!!

**************************************************************
另外

也要感謝Tempo 既PR姐姐

係呢個時候為芝士餅同豬仔包送上全新Tempo「抗菌倍護」配方乾紙巾同濕紙巾


好讓我們出入醫院時使用

相信大家都聽過同睇過條片啦


勤洗手 別做傳染病「幕後黑手」

當中道理不難理解

係我們周圍真係佈滿細菌

公共交通工具扶手, 餐廳餐牌, 公司電腦 keyboard都細菌溫床

有時人在街頭冇洗手間時

想洗手也不是易事

雖則我出入醫院都用叫做有免沖洗酒精消毒液

但其實我對果d消毒液味道同用後真的感覺一般

e家出了全新Tempo「抗菌倍護」配方乾、濕紙巾

真的會成為我既出街孖寶



同小朋友出街, 相信各位媽媽都一定會帶BB濕紙巾

我同芝士餅和豬仔包出街食野時

有時都未必會即時入洗手間洗手

但就會用BB濕紙巾抹下手

其實此舉只是令自己感覺良好d咋

BB濕紙巾根本冇殺菌功能!

而且大家亦知道最近好多BB濕紙check完d都唔多合符規格

Tempo「抗菌倍護」配方乾、濕紙巾

實驗證明能有效殺滅99%流感病毒同細菌

包括H1N1, 大腸桿菌, 金黃葡萄球菌同白念珠

而乾紙巾仲可以殺滅99%H5N1



雖則可以殺菌, 但佢不含酒精

所以冇果D酒精味

反而加了蘆薈精華同維他命E

紙質依舊堅韌但柔順

作為長期粉絲, 我家由卷紙, 盒裝紙巾同紙手巾都是用Tempo

紙手巾我至愛就是有印花果D

呢期係好cute的麥dull系列

之前既chocolate rain 又好正

但新出既「抗菌倍護」配方, 功能上又好正

好難揀啊~~~~~~

你o地睇......我家豬仔包幾用心硏究 ^.^




其實早陣子Tempo都有係港九新界大派「抗菌倍護」配方的出街孖寶

唔知大家有冇拎試用裝呢?!




Tempo專頁 (www.facebook.com/tempo.hk) 定期都有d有獎活動同資訊嫁

大家可以去睇睇啊 ~

再次多謝Tempo同PR姐姐安排

以往Tempo系列:
Tempo傷風舒敏紙手巾 (按此)
「香薰果紙手巾」 (按此)
Tempo 卷紙 (按此)


BTW, 快d Like o左芝士餅同豬仔包 fb 專頁啦 ^_^




沒有留言:

張貼留言