2015年3月27日 星期五

太古集團 & 聖雅各福群會 X 回收年桔製「大吉JAM」

2015.3.14 (星期六)

呢日媽媽我同芝士餅參加了一個很有意義的活動

係由太古集團和聖雅各福群會眾膳坊食物銀行轄下「樂購墟」合作舉辦的「大吉JAM」活動



呢個活動係太古集團義工的支持和太古集團旗下公司贊助下利用從太古集團旗下商場及辦公樓回收得來的新春年桔製成果醬。部分大吉JAM將透過「樂購墟」捐贈予基層家庭,另有部分大吉JAM於太古集團作內部義賣,所有收益亦將會撥捐「樂購墟」。

活動今年已踏入第五個年頭, 開辦至今已製作接近3,000樽「大吉JAM」以支持弱勢社群。

今年, 太古集團義工利用約110公斤年桔,製成共900樽美味的「大吉JAM。當中350樽將透過「樂購墟」捐贈予基層家庭,部分「大吉JAM」亦於太古集團作內部義賣,所有收益將會撥捐「樂購墟」,支持其以低於市價出售食物及日用品予有需要人士的服務。

為確保製作大吉JAM的年桔適宜食用,主辦單位已採取措施確認年桔符合相關政府部門訂立的食物安全標準。所有用以製作大吉JAM的年桔會先以獲得國際認證的臭氧水進行淨化,以有效降解除害劑殘餘,之後年桔的樣本會送至政府認可的化驗所,按照食物安全中心「食物內除害殘餘規例」進行化驗,確保符合食用標準。另外,大吉JAM的製作將於聖雅各福群會總部食堂「雅膳坊」進行,該廚房為食物環境衞生署認可的食物製造廠。

太古集團義工們就負責整「大吉JAM」, 而為了支持他們, 大會就叫了我們5位logger mama嘗試利用「大吉JAM」同剩食為小朋友們製作精美又健康的便當,從而推廣惜食文化。

不過, 係我們出場前, 大會先找來國泰航空飲食服務(香港)有限公司中央廚房中餐製作廚師主管邱偉峰先生作正規示範



師傅教我們如何巧妙地運用「大吉JAM」配以經濟食材製作色、香、味俱全的「大吉JAM黃金腐皮卷」及「大吉JAM火鴨生菜包」

之後我們5位blogger mama , 除了我仲有「龍鳳媽媽的美容親子小天地」、龍哈仔日記!」、「Dessert Devil & her Sweet Baby」及「傻夫婦一家四口甜蜜生活日誌」就分別將自己在家預備好的便當作簡短介紹, 另外再俾評判們試食評分作比賽 :P

一直作為入廚BB班冇升過呢既我, 當event先一星期才知會有比賽, 當然R爛頭都諗唔到整乜好啦.............

從來Jam對我來說就是伴麵包, 所以媽媽我只想到用「大吉JAM」整三文治便當

之後上網睇下d website, 發覺簡簡單單既三文治同飯團再利用d小工具也可以整到靚靚

於是我去了$12店買了幾個模回家

星期六朝就在家就地取材 (如火腿, 芝士, 蛋, 腸仔在家的存倉) 整三文治x飯團便當

幸好買了工具, 平凡簡單的便當看來也有點似樣 :P

(我會再出多篇post講下我點整個便當)





而且也得到評判們欣賞拎到2個獎 (嘻嘻, 我都唔太記得個獎項名稱, 總之類似造型和創意之類)





另外, 龍哈仔日記!」媽媽就得到善用食材既獎項

any肥, 我們呢個所謂比賽都只要想大家好好利用「大吉JAM」, 只要有心思利用剩食 / 簡單食材都可以成為美食 ~

由於芝士餅同大頭妹好多時係event都見, 呢日兩小妹一見如故, 一齊玩


完了event仲一齊去香港故事館同埋去華星食tea呢!










開開心心又有意義貢過了一個快樂的周末 ^.^

回家睇下份禮物, 全部都食得好啱心水啊 ~





再次感謝PR姐姐的安排!

沒有留言:

張貼留言