2006年10月2日 星期一

長假期

禮拜五o個日好冇mood咁返學

......
因為 Happy Casual Wear Friday d 同事仔去fei fei (詳文見下低o blog) + 長假期前夕 + 第二日要傾Project & 上堂 + 去飲  (for me sure need to dress up + to saloon lar
)…..
總之十萬個reasons 唔想上堂啦……well, 到最後
打敗
o
,
我都有去上堂呀

哈哈
, 點知有surprise
!
有個同學仔送
o左條超長嘅鴻星花好月圓八星伴月月餅俾我呀
!!
佢好鬼死generous, 成日都送大禮俾我
(e.g. B-day gift
, 去日本就買o左條scarf; HK 迪迪尼又買頭飾……
)
真係估唔到佢連中秋節都送禮呀
……做人嘅嘢梗要禮尚往來啦, 咁我之前都回番d禮俾佢啦 , e家又要諗o下買olu

long week end1st day, 好忙! 朝早去saloon set , 跟住就趕返學傾project 同埋上堂; 之後又趕去CWB 叫家姐幫我攪攪個make up先至去參加大學同學嗰wedding banquet
.  Well,
o地個場都幾靚, 但係可能太多圍數, 所以有小小 “big” 嘅感覺……不過絕對睇得出佢oput o 200% contribution on their preparation
,
既唱歌又拍
MV又有大量movie, 仲有入場券同埋many many pics decoration, 而且一開場就有concert feel (因為有BB同螢光棒送), o地的確good show ar
 &
非常非常
sweet sweet tim
 

Hehehe,
不過我呢條多野諗嘅雙魚又再次諗如果將來到自己嗰陣要大攪還是好似鋒芝戀咁低調結婚
(but I MUST inform both parents in advance gie)
有人話一生人一次當然要
high profile & memorable d……umm 真的嗎?!

跟住2nd day hoildayo左同亞媽shopping, hehe, o3 pairs 平鞋 (但係CWB買貴成倍幾喎) + 價錢合理嘅仿 Chloe手袋

最後3rd day 本身plan o左睇戲, 但係我同亞仔响MK一見條人龍就掉頭走, 跟住行o左去油麻地電影中心, grey, 嗰度冇得做喎!  於是去o左美都食tea, e……以前出名嘅紅豆冰唔好飲
but
嗰麵就ok lar J ......之後落o CWB 買果籃俾仔媽ar

   


 
 ......之後落o CWB 買果籃俾仔媽ar


3 則留言:

  1. 你哋原本諗住睇咩戲架? 我諗住去睇BB寶貝計劃呀!

    回覆刪除
  2. 咪係睇寶貝計劃 law, e 家買o左ticket今晚睇

    回覆刪除
  3.  人月兩團圓 NOCHEATING  祝你 及各網友 中秋節 假日快樂 。

    回覆刪除