2006年10月7日 星期六

中秋節

同亞仔兩個人做節, 放咗工買完燈籠就去咗觀塘 "輝哥海鮮菜館"食飯。呢間鋪頭個外貌就真係......不過d食物就有創意又好味

, 仲得過唔少獎tim!  難怪亞仔成日都讚呢間嘢啦!  而且難得d service 仲幾好蝸 (因為從佢嘅外表,絕大部份舊式老店/大排檔d大叔都….), 價錢亦合理(Total $300), 唔錯
!

我哋叫咗中秋節set dinner for 2:

 (另叫嘅黃金蝦)

食完飯, 同亞仔返屋企, 佢就即刻會周公
為下場作預備......
sigh,
而我就用呢3個鐘趕住做paper
交俾
groupmates兼睇埋 鳳凰四重奏嘅大結局…..

零晨時分就同亞仔睇午夜場 寶貝計劃”, 一早就估到大哥d戲就好standard

,
冇驚喜
今次我主要睇我既新歡
Mathew
he’s really so cute ar, I him so much

睇完戲
,我哋就去淺水灣賞月+燒燈籠 (玩完就一把火燒咗佢, 哈哈), 呢個係每年中秋嘅指定動作 :P

返到屋企都成朝早6點幾lu......

 


沒有留言:

張貼留言