2006年10月9日 星期一

新 婚 夜 新 郎 醉 死

Qoute from Apple Daily

" 結 婚 是 人 生 大 事 , 一 名 愛 好 飲 酒 「 新 郎 哥 」 前 晚 新 婚 之 喜 設 宴 款 待 親 友 後 , 帶 幾 分 酒 意 再 偕 同 新 娘 子 與 一 班 戥 穿 石 到 酒 吧 開 多 支 洋 酒 , 新 郎 哥 曾 豪 飲 多 杯 烈 酒 , 返 回 筲 箕 灣 住 所 後 , 被 母 親 發 現 昏 迷 不 醒 , 送 院 搶 救 後 不 治 , 醫 生 初 步 懷 疑 事 主 中 酒 精 毒 猝 死 。 痛 失 愛 子 的 母 親 在 醫 院 情 緒 激 動 大 叫 : 「 要 刮 條 友 出 , 睇 邊 個 畀 酒 佢 飲 , 害 死 我 個 仔 。 」 "

What a pity!  由紅事變白事  由超開心到極傷心......


沒有留言:

張貼留言