2008年3月6日 星期四

免費午餐

我呢個Cheap精又再繼續功啦


由於同樹J告知去Bloomberg到上堂有免費lunch同snack供應


嘩蟹.........不單唔屎錢有野學 (雖然我現時既工作上冇o羊用), 而且有 free lunch, 我當然拿拿聲叫個同樹幫我用公司部 Bloomberg 去報名啦 ~


我上呢個堂係至basic 既 "Getting Start on Bloomberg", 個trainer响一粒鐘都講o左幾多野, 不過都叫ok清晰, d command 我都記到幾個既.......不過唔緊要啦, 我會再報多次呀


上完堂就同另外兩個同樹拎o左3份SuperSandwiches share 來食, 佢o地個snack bar 大到似7仔咁 (有咖啡機, 大量唔同既飲料, 糖/古古力/粟米片/杯麵.........), 我o地仲拎埋生果, 果汁, 薯片同古古力食呀 (正一屎Cheap精呀)


 


而且個view仲好正呢



well.......間唔樹報o下呢d堂都唔錯呢, 有得食又有知識拎走, 呵呵呵 ~


p.s. 可惜來緊既 "Getting Start" 堂已經 full 到4月初呢 ~


 


沒有留言:

張貼留言