2008年3月16日 星期日

失望的花展 I

昨日懷著滿腔熱的去, 可惜......


失望(1) : d 花巧多都已經變成殘花敗柳 (我第二日去咋喎 ~)


失望(2) : 自己d相影得好差呀


我份人一做錯o左野, 成個人就好會似泄o左氣既波貢一樣.........謝晒!! 冇晒鬥志 ~~


噢 ~ 嗚嗚嗚!!!


雖然唔熱愛攝影既亞仔佢好好貢陪我, 佢仲拎我部Nikon BB周圍影tim ~


可惜反而令我更有壓力, 因為我可以對住一支花影十幾分鐘, 但係亞仔影完一兩張相就會企响樹旦我, 佢冇出聲, 但係我覺得有壓力, 好似陪唔到佢呁, 攪到自己唔係好想影, 影都影得唔太安落 ~


同埋我o地以前去花展都係我不斷叫亞仔影我, 又或者 "r" d路人甲乙丙同我o地影合照.........但今年我只係想影花花草草, 亞仔只係幫我影o左兩張相, 後來因為見到小桃子先 "r" o左佢幫我同亞仔影o左一張合照貢大把咋 


不過今年花展既現象係好多好多好多人 (自己覺得超過一半) 用DSLR 呀, 個個都好似好pro-貢, 嘻嘻.........我自己都係DSLR既新成員呀, 多多指教呢


影o左300張相, 好辛苦先搵到幾張相叫做 post 得出來既相咋, 唉 ~~~~~ 


 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 則留言: