2008年3月28日 星期五

Sunday Brunch @ JW Marriott

3.23 星期天


之前睇飲食男女, 一路都好想試呢個brunch


不過成 $588 + 10% 都幾貴


後來知道好妹妹天蠍GG有15% off 電視框, 於是 "r"佢一齊去食


點知要book成2個月先有位 (又一証明HK實在太多有錢人啦)


呢個brunch都幾多野食, 不過我巧多都冇食


因為我只攻食豪野 (e.g. 鵝肝, 魚子醬, 龍蝦, prama ham........有生蠔仔配香檳, 可惜我唔食生蠔)


 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


真係估唔到貢多人, d豪野成日都要排長龍


如果唔係, 可以食多幾 round 鵝肝 & 魚子醬啊 !!


佢d香檳係任飲, 配埋 strawberry 好好飲


而且間唔中有d ad hoc 食物 (e.g 三文魚炒滑蛋, 蛋糕仔, 雪糕) 拎過來問你要唔要


第一round飲既龍蝦湯好好飲嫁............可惜臨走飲果碗好咸呢 ~


總括來講, 如果密密食豪野 + 有電視框的話, 呢個 brunch 既收費都好合理


可惜..........


原來 3.23 係公眾假期, 所以用好妹妹張卡都係冇電視框, 而且太多人啦, 巧多野都要排隊唔可以密密食, 所以呢餐brunch 連加一成 $650 都幾貴呢 ~~~~ 唔可以成日去食啊 ~~


好彩 JW 既食物質素係好OK啊 ~


食得太飽啦, 食完立時三刻走去

不過都好過我妹妹, 佢...............


******************


後記 : 呢兩個禮拜要收收口呀, 因為下次下次我同好妹妹又去食好野啦, 呵呵呵 ~


 


 


沒有留言:

張貼留言