2009年1月20日 星期二

也許............

也許............我天生懶蟲入骨


也許............我天生慢如烏龜


也許............我天生太多野諗


也許............我本命犯賤


也許............


也許............


Anyway,


.


..


.


.


.


.


.


.


 



------------------------------------------------------------------------------------


P.S. 呢期真係忙到氣咳, 做o左blog界兩個禮拜既失綜人口.............


睇來我要忙到年廿九啊, 嗚~


希望你們唔好唔記得我啦!!!!


11 則留言:

  1. GGGGGGGGGGGGGGGGG
    哈哈!剛睇完你既喵喵
    你真係..........................渾身怨氣啊
    我們這一家一定唔會忘記你呢隻寵物
    我地會等你啊
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    回覆刪除
  2. 阿g.. 我地會好愛你.. 你放心啦....

    回覆刪除
  3. 冇,冇唔記得你!!

    回覆刪除
  4. 也許.....希望在明天
    唔好咁快被打抵啊! 加油

    回覆刪除
  5. 我地會好掛自你架!!

    回覆刪除
  6. 阿G...我最近都勁busy呢

    回覆刪除
  7. Honey...我想 date 你去 Agnes b 食 tea 呀!你幾時會得閒呀?

    回覆刪除
  8. 唔會唔記得你, 仲要睇你影O既靚相O架麻!!!

    回覆刪除
  9. 也許....你應該休息吓
    G~ relax~ 撐你呀

    回覆刪除