2009年1月2日 星期五

Boxing brunch @ 榮昌茶座

雖然已經係新一年, 我既舊post仍然停不了


剛過去既 boxing day, 我同亞仔玩完超可愛既 Ali mei 之後


我們同仔媽仔爸便驅車去老鍊貢遠既粉嶺


為的是 try try 之前亞 So 介紹過既豬扒飽


搵o左一輪, end up 一路打電話問茶座既人個位置, 終於都去到啦


呢樹環境的確巧C服, 佢隔離仲係個 golf club 呢......


 
 X'mas time當然有聖誕樹啦
 仲有鞦韆盪 tim ~


比茄牛麵好d既環境呀.............呵呵呵~

  


yo.......非常 hard sell, 有亞So既介紹擺係menu到 ~

 


我叫o左亞So介紹既紅豆冰 ($16), d紅豆大大粒, 又好 "淋", d 奶又香, so good!!!! 


仲有亞仔叫既咩咩咩果汁, 一般啦 ~ 

 


當然一人order一個招牌菜啦 ($20), 個飽同塊豬扒的確做得相當唔錯.........不過我同亞仔一致應為如果塊豬扒走埋條骨會更 perfect呢 ~

 


另外再叫BB鴒.........嘩, 好好味啊, 我連d骨都 "lam" 埋 ~

 


由於另一招牌菠蘿油沽清, 我們又叫另一款 "煎雞尾飽" 食 ($7), 都ok喎 ~ e..........旦我下次係屋企試吓煎吓個雞尾飽來食先  

 


最後, 亞仔想食既不肥膩扣肉飯 ($3X)........yo, d南乳味好正, 扣肉又好味, 正正正!


雖然唔係咩名貴食店, 但呢餐食得好開心啊, 我又再度食爆肚呢 ~~


不過如果唔係去開粉嶺 or 揸車去, 呢樹實在太遠 lu............之不過, 我一定會再翻去食呢  因為佢o地仲俾o左兩張$10 coupon 我們呢 ~


榮昌茶座資料 :


沒有留言:

張貼留言