2009年1月6日 星期二

台北故事館 (第二回)

續前..........


繼續行行重行行, 原來呢樹都幾大bor ~

 


經過西服店 ~

 


又來電報房 & 電話亭 ~

 
  


仲有手信街 ~

 


又來撈魚攤 ~

 
 


仲有牙醫診所.......嘩, 點解以前張牙醫椅有埋風扇link up住既 ?

 


e.........我想租 Canon 5D Mark II 呀, 有嗎?

 


d 野真係整得好 details, 你睇呢間民居既屋簷都貢多 details 位

 
 
  


客廳又係貢一絲不茍 ~

 


鏡頭一轉又去o左玩樂區啦......噢, 我小學之後都冇玩跳飛機 lu ~


太空氣球啊...........以前又係好愛玩, 最愛睇人吹波中波呢 ~

 


呢個.............未玩過啊 ~~                                                  

  


沿途所見既老爺車 ~

   
 
  
 


行到好攰, end up 係呢樹休息兼食野 ~

 


之前咪講過入場費一半可以回增, 作為場館既消費, 於是我們叫o左呢個 set ~

 


仲有一包十個既蛋糕仔同埋一包烏梅作老媽手信之一, 都算係咁啦~ 


多謝收看, 最後送上變臉自拍照一張, 呵呵呵 ~

 


【完】


15 則留言:

  1. 留左個第一先 ~
    [版主回覆01/07/2009 01:19:00]yeah
    不過...........冇其他野講嗱

    回覆刪除
  2. 露絲公關手記2009年1月6日 晚上8:42

    真係好懷舊啊.....
    你好似戴咗眼鏡咁,係嗎?
    [版主回覆01/07/2009 01:20:00]係啊..........我年紀愈大愈愛懷舊啊~~~~~~
    係啊...........因為我戴唔到con呀, 鳴~~~~~~

    回覆刪除
  3. 哈...你真係影到變哂樣!!!
    [版主回覆01/07/2009 01:23:00]簡直變晒臉啦

    回覆刪除
  4. 令我唸起以前有間叫香港拼圖o既餐廳
    [版主回覆01/07/2009 01:25:00]係bor ~~~
    呢間野我以前同ex-都去過啊, 又係玩懷舊 feel 呢, 我們愈來愈想當年啦

    回覆刪除
  5. 你個第一回同第二回都係同一個地方, 第一回我回左喇 ~

    回覆刪除
  6. G..呢個故事館都幾有特式喎, 老台北同老香港啲懷舊嘢都差唔多喎
    帶佐大機梗係要狂影喇, 唔好蝕

    回覆刪除
  7. 嘩! 比我入去影過千張相都似啊
    因為入面咁黑, 實手震呢~
    我鐘意呢張啊

    回覆刪除
  8. 台灣之旅....我都有去呢度呀...

    回覆刪除
  9. 呢個地方幾特別喎...........
    我之前去親台灣都跟團
    邊有呢D咁特別嘅地方去呀...
     
    呢個遊戲係咪事但扯一條繩攞禮物架 ???
      
     

    回覆刪除
  10. 牙醫成set野........個感覺......好搞笑好似d戲特登扮到好似
    .....
    好舊好輪盡咁啊.
    個客廳好有feel呢.

    回覆刪除
  11. d懷舊野好型!!

    回覆刪除
  12. 成個星期無update

    回覆刪除
  13. G....失踪佐....好忙呢

    回覆刪除