2009年4月21日 星期二

唔夠用

 


時間......唔夠用!


金錢......唔夠用!


日日返工都


最近又唔敢係 office hour 上網 search 料 (費樹俾人count到留係 esd life 幾耐啦)


一有丁屎時間又會閃去見B女 (佢真係好cute cute 呢)


晚晚返歸已經即Zzz


咩都唔想做唔想plan



時日已無多


好多野都未ready


噢!


 
 
 
 


伴娘Honey女友次次問我既進度都係停滯不前


佢語重心長同我講 : 就算你幾鍚B女, 你有幾多gathering , 都要留番d時間俾自己啦


貢又係...........


既然已忍痛放棄o左學業, 應該 "的" 起心肝好好攪呢個大 project


來緊既 time management 真係要好好計劃一下啊


可能 gatheringsssss 既次數要減少d呢


如果唔係, 真係冇時間整d乜 list 物 list 同乜乜物物 DIY 啊 ~


6 則留言:

  1. 111111111111111111

    回覆刪除
  2. 你做乜o係我樹留埋d三級言呀~哈哈 你都好...honey女友管束住你, 我連人選都未有啊~ 細妹又唔想做, 都唔知點算好.....

    回覆刪除
  3. GG
    幾忙都要留啲時間同亞仔商量吓big day既嘢呀!!  都仲有半年時間, 應該都夠既, 由今日起好開始攪喇!

    回覆刪除
  4. 你又快啲post B女嘅相出嚟呀......唔好話你, 我都好掛住佢......

    回覆刪除
  5. 露絲公關手記2009年4月26日 下午6:58

    有咩資料想要可以出聲架,斷估我果陣啲咩list咩plan仲係度嘅

    回覆刪除