2009年4月4日 星期六

公主病

冇錯..........我有公主病啊 ~


前日返工都仲好地地, 點知放工既時候就有d喉嚨痛


起初以前因為成日同大佬傾野 + 食珍珍有關 (我工作一有壓力就會食薯片)


點知返到屋企就


琴朝頂住返工

 (因為我唔想請病假啊), 頂o左半日愈來愈辛苦.....


end up 始終都要睇醫生 &

 原來發燒呢 =.=


每次我病, 成家人都好緊張......


老媽永遠都立時煲賣飛佛咸蛋瘦肉粥, 加o左乾瑤柱之後真係好好味嫁, yummy!!!!


家姐姐見我唔C服又主動幫我清衣櫃, pack lunch box 返工


老爸又落街買麵包俾我食藥


成家人都好錫我, 當我公主般看待.......


老媽成日都話 : 「 雖然我們唔係大富人家, 但細妹你的確係平民公主, 細細個就去跳芭蕾舞十幾年, 食好著好, 成家人都錫晒你..........(下刪100字)


我知啊~ 我知啊 ~ 就係因為成家人都貢錫我....


呢個公主病係其中一個原因令我諗o左好幾個月結唔結婚好 (另一原因係金融海嘯!!)



公主病就是這一輩子都要當公主,要人家伺候著。這種女性多數在家都被細心疼愛........


結o左婚之後, 我反而要肩負起照顧丈夫 (or even 細路)既責任.......我可以嗎 ?


 


16 則留言:

  1. 你好 ~ 我係路過黎個言
    想知 上班族想瘦就瘦的最佳健康操 ( 圖 ) 黎我 blog 睇睇
    http://hk.myblog.yahoo.com/health_start/article?mid=346
    祝你健康美麗保持最 fit 身形 la!

    回覆刪除
  2. 我呢d 就無公主命格 ! 我中四就已經自己比$學琴, 中六開始都自付一半學費(讀書果d, 我唔係讀一般既中六)同無再要拎零用$
    唔怪得你面面唔好, 唔好食咁多珍珍了 (雖然今星期我食左一包大size既)
    結左婚, 變女皇架喇, 多左半個爸爸媽媽錫呢 ~

    回覆刪除
  3. GGGGGGGGGGGGGG
    噢!我今日出左去,唔記得做第一啊
    你放心!從前我公主病比你嚴重.,你應該知架!但而家我要照顧另一半都好開心呢
    你唔好成日將呢個問題放到咁大啊!你大個女就要去面對轉變呢
    你仲有我們這一家去陪你努力嘛!
     
     

    回覆刪除
  4. 唔好擔心啦...公主始終係公主....結左婚都仲係公主...........
    學阿少奶咁.....可以將執屋洗碗都變為開心既事.......貢就無問題啦.....
     

    回覆刪除
  5. 阿吱..其實我真係好羨慕你啊~ 你呢個公主病唔係個個有福氣患 不過人始終要長大呢, 可以照顧自己心愛o既人係福氣黎架~ 我相信你一定做得到o既.. 我們這一家誓必支持

    回覆刪除
  6. 露絲公關手記2009年4月5日 凌晨12:38

    每個公主都會有佢變成皇后嘅一日,有皇夫响身邊,又係另外一種被寵愛的生活啊!

    回覆刪除
  7. dear ggggggg
    原來係因為咁而有壓力啊.   你d燒退左未呀?
    其實好多女仔在婚前都有你o既擔憂,
    在父母保護愛錫下成長, 係好幸福美好o既事
    正如你媽媽講, 即使唔係大富大貴, 但份愛係無少到,都係父母心頭肉,
    我老豆老媽日吵夜吵, 亦唔識同我地溝通, 直頭令我煩厭.
    但人越大, 我越明白到其實佢地係好愛錫我地.
    烏g其實你o既擔憂係源自你意識到要成長啦.
    每個人成長o既關口都唔同, 有d係出來做野, 有d可能係親人離去, 有d可能係生兒育女, 有d人甚至係到老都未成長.
    意識到"要成長"o既過程係幾唔舒服或辛苦, 甚至會抗拒, 呢個過程我在廿三四歲時好明顯.
    你放心!! 慢慢來, 唔使俾自己太大壓力啊, 呢個過程係要慢慢去適應, 而且你有阿仔同你一齊去經歷嘛!!
    結婚係同一個同你相愛o既人共同攜手走下半生---包括面對彼此一切o既好與唔好.
    我初頭結婚時都面對一d我覺得好難面對o既問題. 真係甚至有想過唔結婚係咪仲好呀?
    但過後我明白到, 只要大家個心唔好放棄對方 (當然我地係因神在當中幫助去堅守)  慢慢你會見到更美好更成熟o既關係啊.
    聖經中講: 人要離開父母, 與妻子連合, 二人成為一體.
    我估你已明白到當中意思, 所以你先有呢個worry.
    但你放心, 聖經中又講:  "兩個人總比一個人好,因為二人勞碌同得美好的果效。若是跌倒,這人可以扶起他的同伴,若是孤身跌倒,沒有別人扶起他來,這人就有禍了。再者,二人同睡,就都暖和,一人獨睡,怎能暖和呢?有人攻勝孤身一人,若有二人便能敵擋他,三股合成的繩子,不容易折斷。" 傳 4:9-12
    我地無人一開始就識去愛人去照顧人, 總係感受過有感動之後就會回應.
    "我們愛, 因為神先愛我們"  神藉住你家人, 你身邊朋友俾左好多愛你, 如果你感受到被愛o既幸福, 好想你另一半都有呢份幸福, 你會做到架.
    你對我地都咁細心, 你要做時, 必會做到!!
    成長無得急, 係要去體會. 放心上路啦~
     

    回覆刪除
  8. GG..我都病到死呀
    不過又唔敢sick leave!!!

    回覆刪除
  9. 你呢個公主病又真係幾幸褔喎!!! 有咁多人鍚, 應該好快會好返啦!!!! 哈...

    回覆刪除
  10. 或者你老公都會將你當公主般看待~^0^

    回覆刪除
  11. 好番未呀?  呢排天氣時熱時凍咁真係好易病....
    將來亞仔唔會當你係公主, 而係皇后, 地位高佐架!!!  到某個時候就要做適當既嘢, 唔駛擔心咁多, 應該冇想像中咁難handle既~

    回覆刪除
  12. Hi, 你好~ 找個皇子問題不就解決了? 但小心揀錯那些在家甚麼都不用做、亦不懂做的 "皇子" ~

    回覆刪除
  13. 發燒.......大人發燒好大件事喎!!!你好返未呀!!!
    你的好日子將近,要小心身體呀!!!

    回覆刪除
  14. 你的過份憂慮症又發作! 我覺得結婚後好開心喎! 生活係唔同左, 但各有利弊, 只要自己平衡到就得喇! 我相信你都一樣可以做得到啊

    回覆刪除
  15. 你要休息多D呀...
    你放心啦....你好識照顧朋友...(何況係老公仔呢...)
    ^_^

    回覆刪除