2009年4月22日 星期三

Pre-wedding trial run

一路都唔知寫唔寫關於婚樹既野好.......


你知啦...........自己又懶又冇乜恆心, 好怕會爛尾啊


不過, 後來又諗我寫blog主要係同自己交代, 寫唔晒就寫唔寫啦, 最緊要自己開心, 哼!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


嘻嘻..............見今日有心情就寫丁屎啦 ~


公司既同樹F一向好熱心我既婚樹, 佢成日都叫我做 "希臘女神" 俾佢師傅影pre-wedding


因為只需俾友情價利是同埋洗衫費之下, 雖然當時我仲係十五十六結唔結好, 但亞仔又想係影FB既 pre-wedding 之前來個trial run, 所以我o地即管去 try try 玩吓啦 ~


同樹F有一位朋友俾我們去佢間鋪既貨倉樹揀衫, end up 揀o左6套衫呀


同樹F仲幫我配埋頭飾同飾品呢, 我們熨完d衫之後都見得吓人啦 ~

 


噢........大家仲記唔記得我既nail nail 呀, 你睇整得幾衰.......但仲收我$1,500......嗚~

 


2009.1.23 呢日..........天氣好很寒冷!!!


我既化妝set頭同亞仔既左轉右轉都攪o左好耐


之前plan要影既地方係影唔晒, 6套衫都仲有2套未影, 影影吓我兩行鼻涕係樹流流下, 結果我們遲d又會再玩多次呀


同樹F既另外一位朋友又會幫我執相, up till now 都仲未收到.......不過人家只係工餘時間免費幫手咋, 所以都唔會點push人啦


e家就旦我post兩張 making of 俾大家睇睇先啦, 嘻嘻 ~


 
 


p.s. 呢個 “G婚樹既分類來緊有部份既網誌會私人化嫁, 各位平時唔login既朋友們要留意啊


沒有留言:

張貼留言