2011年2月15日 星期二

三個月大了

2011.1.29日 (星期六)


真係真係真係轉眼間, 芝士餅就3個月大了



噢........時間真係快得令人吃驚!!!!


一向喜歡玩BB既我, 對嬰兒期特別鍾愛


我e家已經擔心時間既飛逝, 芝士餅好快好快就baby no more, 會變成一個每事問既小朋友, 再轉眼間又進入o左唔多出聲既青春期.......之後又話拍拖, 結婚, 生仔.............噢!


一想到貢, 就令我覺得要好好記錄芝士餅的成長記錄


有時見其他blog媽好有心日日update, 由 day 1 到 day 99 係貢update, 自己就成個月先update一次, 真係好慚愧..........


.......可惜我份工唔係人貢品, 而且一放工又要湊囡, 真係時日冇多 (踩)


.......更可惜係我唔可以做全職媽媽, 屋企冇o左我份人工係唔得


.......sigh, 鬼叫我窮要頂硬上咩 ~


希望.........都係唔好希望lu.........唯有講句try my best update幾多得幾多啦


入番題.........三個月大既bb真係開始好好玩


個人硬淨o左, 唔再只係一舊飯.......對外界開始有反應


成日會對住人笑笑笑, 會講bb話, 同佢tummy time可以枱起個頭, 最鍾意人o地同佢傾計同佢玩bu bu o即



芝士餅基本上樣樣都好抵打 (hehehe, 費樹佢小氣呀 )


之不過佢食奶方面仍然係令人沮喪


佢e家少o左玩奶, 因為佢玩我同女痳女痳!!!!  佢e家食奶前勁扭, 個咀一掂奶樽就喪 , 俾奶咀佢又笑番晒, 唔迫佢食奶又會開心番.........通常玩半至一粒鐘先肯食, 不過佢肯食就可以10分鐘內KO晒枝奶


一般隔四粒鐘都唔食, 有時甚至隔五六粒鐘都唔肯食, 救命呀   佢貢樣就會攪亂晒食奶既 pattern, 而且攪攪下一日五餐就變成四餐


問過醫生, 見過健康院既姑娘都話冇方法, 唔食就由佢唔迫得來, 肚餓bb自然會肯食......而且佢o地話芝士餅e家體重都ok, 又冇乜異樣, 所以真係冇乜辦法............


但係點可以食貢少嫁 (之前仲食到 160-150ml, 最近只食 110-120ml).........貢咪愈來愈un


你知啦, 如果bb體重折折上升, 佢做媽媽既光榮ma............為此, 低能既我因為呢個issue了好幾場..........


不過家姐姐成日同我講只要芝士餅身體健康, 開開心心, 精靈活潑, 點解我仲貢貪心, 要求芝士餅成為米G蓮呢??!!


係既係既...............媽媽的確由衷希望芝士餅身體健康, 開開心心, 精靈活潑, 做人係唔可以貢大貪的~


 


而且老媽仲話, 如果芝士餅樣樣都貢prefect, 我就唔知做人呀媽係幾貢辛苦!!! e家個天就俾呢個會我緞練耐力


好.......為了芝士餅, 媽媽會繼續努力的 ~


 


 


3 則留言:

  1. 係呀, 琴晚我睇番我個女啲相都覺得時間好快過, 我個女9個月啦...真的..如果阿B唔食, 真係唔好force,否則佢怕咗食奶仲死....努力呀......

    回覆刪除
  2. 其實芝士餅臉珠脹卜卜白裡透紅,又識玩又識笑,如果體重符合成長標準,就不用太擔心啦 ~  (P.S. 一日五餐 x 110-120ml,都好 ok 丫)

    回覆刪除
  3. 你好,我個仔六個月大又係五六個鐘唔食奶,請問你女女最後有冇隔返四個鐘食一餐?同埋隔咗幾耐先正常返?
    [版主回覆01/04/2013 10:41:16]我個囡一直厭奶到成歲啊............其實我們係佢未成固體之前都try the best 隔四個鐘食一餐, 後來食了固體, 就由5餐奶轉為3餐..............e家望返轉頭, bb 唔食真的迫唔來啊, 只要佢o地keep 住健健康康, 體重符合成長標準,就不用太擔心

    回覆刪除