2011年2月25日 星期五

大晒日

用時光機tune返呢日先


yo ~ yo ~ yo ~ 225 係我既慶生日啊 !!!


 
 
 


年紀愈大, 對自己既大晒日真的沒有以前貢hyper ~


況且我一向都唔會請假去特別慶祝, 只係夜晚食餐飯就算.......


......不過, 今年係芝士餅出世後第一年同我一齊過啊 (查實去年她原來當時已在我肚中, 只是我當時不知情呢) !! 感覺當然不一樣啦


加上今日係一連三天bb展既日子, 記得上次見到好多野又買唔到, 今次應該可以訂訂訂......於是就決定請假殺入場掃貨, 之後就同家人午飯, 夜晚就同老公囡囡一齊過


今年仍然希望所有家人朋友都健康快樂........更加當然希望我的心肝寶貝芝士餅食奶又乖又快, 繼續努力成為一個健康快樂的小寶寶 ~


我要繼續為芝士餅而努力!!!!!!!!!


後記:


好失望啊!!!!!! 今次個bb展原來個scale好細, 好多大品牌都冇做booth, 想買想訂既全部都冇啊


沒有留言:

張貼留言