2011年2月17日 星期四

病病了 ~_~

2011.2.7日 (星期一)


唔知係唔係初一至初四都出過街拜年, 還是被爸爸傳染


我家寶貝係 Day 102 第一次病了, 嗚嗚嗚 ~


初五放工回家, 奶奶就同我講芝士餅晏晝咳了兩聲, 不過之後就冇再咳........


但係我既警戒系統都立時啟動


唔知係唔係個心裡"仍"住, 見到芝士餅個樣真係悶悶不樂貢


拿拿聲走去幫佢探熱..........係marginally發燒既邊緣, 噢!


之後每粒鐘都走去check住, 體溫開始上升, 而且仲係兩粒鐘內咳o左4下


於是決定去睇醫生, 但係屋企附近冇夜診, 我們就打算去St Paul到睇


一去到...........嘩, 好多病人啊!  作為災難小姐既我更加擔心交叉感染呢


點知登記時姑娘話bb太細個, 而呢晚又冇兒科睇, 建議我們去其他私家醫院 or 政府睇急症 (乜話 )


唯有問下附近既養和, 巧彩佢o地話會睇............即時打的飛過去


去到分流站, 姑娘再幫芝士餅探熱就冇燒, 但仲有兩聲咳


不過好攪笑, 芝士餅一見姑娘同醫生就同人笑笑笑, 醫生個聽筒一擺埋去芝士餅到又係笑到卡卡聲............醫生見到貢就更加話佢只係普通感冒, 應該冇乜樹 ~



d 人乜唔係話bb頭6個月有免疫力嫁咩 ?! 唔通e家d菌真係貢勁, 定係我家寶寶體質差??!!


返到屋企一路keep check 都冇再燒, 不過就keep住一粒鐘有兩聲咳, 有時仲有扯蝦feel, 貢細個人仔就貢辛苦, 真係心痛屎亞媽我


見芝士餅食藥喊晒口, 咳既時候又貢辛苦 (塊面谷到紅晒), 真係想佢將d病過戶晒俾我啊


食o左兩日藥, 我們就再去養和睇兒科專科, 同上次一樣, 芝士餅又係一見到醫生姑娘就笑笑笑, tum到醫生鬼貢開心 ~


感恩芝士餅係患病期間仲識成日同人笑笑笑, 唔太扭計, 有兩日咳得特別嚴重都冇乜喊..........只係.............只係比平日食更少的奶


而我同99因為加陪照料芝士餅就比平日更加辛苦............而最終, 99同我都先後加入屋企既大隊成為病軍一族


Anyway, 我們辛苦唔緊要, 芝士餅: 只要你多多加油打低病菌小子! 繼續努力做個健康快樂的小寶寶啊 ~


1 則留言:

  1. 好彩芝士餅依家無乜事咋 點解芝士餅見到醫生同護士咁開心, 唔通d哥哥姐姐好靚仔靚女

    回覆刪除