2011年10月13日 星期四

幼潛@親職教育中心 - 1st lesson

2011.10.9 (星期日)

搞了好耐..................
 
之前7月收到消息有得報名

不過又要抽籤又要上家長班

係10月終於有得上堂!

未報之前都聽聞呢間教得好好, 老師好細心云云

所以就算手續煩o左d都照報

好好彩俾芝士餅抽到籤 (雖然唔係心水時間)

但都好開心

不過上完個家長班, 發覺學既d野其實同CPDA差不多, 同埋有d煩 :

 最煩就係冇補堂 (even病都冇, 不過家長可以照上知道果堂學了乜野..........well, 上pg除了知學o左乜, 小朋友既交流同bb自己既表現都好緊要ma...........可況, bb病o左, 家家都冇心機去sit in
 
 另外, 每次只可以一個家長入去又係no good (雖則父母可以互相講番學O左d乜, 但我始終覺得父母一齊同小朋友玩點都開心d...........其實TST CPDA既課室都唔大, 但都allow父母一齊入啦, 貢樣的確冇引)

 minor既就係只可以第3同第10堂影相...........我絕對明白佢背後既用心, 可以令家長專心d..............不過, 有時真的想capture一下動人既一刻..........因為唔保證都第3同第10堂一定ok

所以來緊17.10 deadline for 下學期我都唔打算再報................我想搵d幼稚園搞既pg (但好多都要排)同埋要港島區 (就算自己開車都係煩又貴), 再唔係就報番北角既cpda

講番第一堂, 芝士餅表現一般

可能之前我們早o左去TST同婆婆嘆茶, 隻餅餅已經用O左大量energy同婆婆姨媽媽玩

一去到又四圍爬 (係課室warm up時爬o左幾個圈), 上堂時間又crash了佢milk + nap time

所以都唱完歌仔同點完名佢已經能源耗盡

到主打部份(今堂玩媽媽帶bb行一段路再knee down pick up 小東西放入大box, 將噹噹放入膠樽shake shake and then 倒番出來, 掌上壓and look at moving object 同埋推波波) 就開始臭四

上到差不多完我就叫老公入去, 派完手冊, 老公話梁姨姨話佢比較跟媽咪 (no wonder @@)

well, 上完堂就係到換埋片同飲奶, 之後隻餅即zzzzzzz

睇來, 來緊都要好好arrange佢返學當日d作息時間, 唔係佢堂堂都唔留心上堂呀

2 則留言:

  1. 如要有PG的幼兒園, 可試試明慧.. 幾好架!!
    [版主回覆10/13/2011 17:52:07]Oh really?! 多謝介紹啊.........等我問下先^^

    回覆刪除
  2. *♡♡小肥豬♡♡*2011年10月14日 中午12:01

    我仲打算報幼潛, 依家都唔知報唔報好啦..你有好介紹記得通知埋我呀~

    回覆刪除