2011年10月11日 星期二

証件相sss

 
well.............升鳥之後 so far 感覺良好

因為............我可以係公司留言俾大家啊   (但upload相有問題)

不過............唔知公司d IT佬幾時又block番

any肥.......留得幾耐得幾耐啦

都係............入番題先 ~

**************************************************************************************

之前幫芝士餅影証件相做特區護照

先係屋企樓下既晒相鋪影.............

明明係佢部相雞個mon睇都幾OK

點知, 晒o左出來之後兩款 (因揀了一張大笑同一張微笑) 都嚇屎我

成個劉而達 + 方飽面

後來Honey叫我try吓快圖美, 之後係娘家附近果間影o左呢張



well, 影既時候隻餅周身郁又舉晒手兼未必望鏡頭, 真頭痕!

做完特區護照之後, 呢排又開始報幼兒園

發覺唔夠相用 (唔明點解d學校要人貢多張相..........有間仲要6張!), 上次影相又冇加$$$要埋soft copy (蠢)

於是又去屋企附近既快圖美影.............ummm, 比"劉而達"好好多但又有點男仔頭, for申請幼兒園就一般o左d

[相後補, upload唔到]

就係呢個時候, 見到有團購証件相package (呢............果d係影樓影扮pro既見工相果d)

見個價錢都ok (coupon = $68/12張, 2 coupon = $136/18張 + soft copy + 執相) 就買來搓下

唉...........點知隻餅去到影樓部lift仲笑笑笑

一影就苦del del

結果好辛苦先揀到呢張


其實我仍然唔多滿意............我知道有d有心媽媽會係屋企同bb影, 可惜我屋企d牆冇邊急plain,  加上我貢懶.........都係免煩唔想再去影

any肥, 芝士餅係細b好多學校都會當係second choice插班生

今年都係是Q蛋蛋, 有就讀, 冇就報多個playgroup玩下就算

e家既教育真係煩煩煩
 

5 則留言:

  1. 芝士餅都算係鍾意望鏡頭啦,笨 C 唔鍾意望鏡頭,所以我諗帶佢出去影相舖影證件相會好麻煩 >< 諗住自己試下先,我有餓底送o個部 printer 嘛,very 吉 ^^
    [版主回覆10/11/2011 18:06:56]隻臭餅其實係好睇心情..........通常影之前就笑笑笑, 影ing之後就@@" 起初我們都想係屋企影, 因為至方便, bb又至relax, 仲可以來係張b.seat到影就至good fit............只係我屋企冇好plain既白底牆, 而且見passport都片請o左, 呢張又不過不失, 所以是Q蛋蛋了:p

    回覆刪除
  2. 幫bb影相真係要好有耐性同技巧!我都試過帶阿囡出去影, 個影相佬竟然放塊白布在bb車上, 然後叫我阿囡瞓在上面, 影出黎個效果就係嬲爆爆及肥到冇頸, 激死我地!! 最後老公响屋企自己影, 但都影咗好多張至成功呀!
    [Shan回覆10/15/2011 01:06:08]咪就係瞓响白布上就咁影呀!影相時我地引阿囡笑時o個個影相佬竟然話唔洗笑的!!! 最後出黎嘅效果當然係奇差啦!!! 題外話: 我响今期十月份''媽媽寶寶''是到芝士餅啊!唔知妳有冇買呢!! 芝士餅真係好cute呀!!
    [版主回覆10/13/2011 23:53:30]吓?! 瞓在bb車上?! 點影呀?

    回覆刪除
  3. 我估你同我雷囡差唔多大??張相影得幾好,起碼有笑,我個囡張張相都冇笑架!!
    [徐鳴回覆10/14/2011 00:00:44]你有睇開我個BLOG架???
    [版主回覆10/13/2011 23:52:31]我芝士餅10月出世, 就來1歲了^^

    我個人又懶又怕煩, 所以俾錢人影.......反而我好仰慕你成日幫雷囡DIY~

    回覆刪除
  4. 很可愛的小朋友^^
    我的舊Blog,http://hk.myblog.yahoo.com/ihave-riderkick

    回覆刪除
  5. 請問邊度有得團購証件相?thx

    回覆刪除