2014年7月4日 星期五

豬仔包11個月成長報告

2014.06.27 (星期五)

嘩...............

最近個blog又生菇菇

老家的劏房工程係6月中完結

我們最近搬回老家, 放大假不斷unpack unpack 同 unpack

整多幾個櫃都好像擺唔晒家中的雜物..............

放埋個大假好想好好收拾好間屋

可惜留家的日子就只會掛住抱包圍餅, 結果.............

............

.....

好, 講番正題

真的又要來句光陰似箭

下個月, 我家豬仔包就1歲了!!!!

1歲啊...............乜貢快就貢大個仔?!

媽媽我好像陪伴豬仔包的時間都唔太多

他可愛的嬰兒期又告一段落

.............好快又踏入trouble 2 ~_~

由於我冇度高磅重, 所以真的唔太知, 不過so far so good 啦

仍舊3奶2固體

lunch 會食通粉, 麵, 烏冬

晚餐也開始食杰飯仔

感覺上, 豬仔包比家姐餅愛食野好多 (但願如此啦)


去飲茶見我們食野就會叫, 餵d佢食就即時笑咪咪

生果也愛吃, 俾乜都食..........有次俾粒酸士多啤梨豬仔包, 佢覺得酸都食, 好好笑

不過以下條片就係食西瓜, 都好可愛嫁, 哈!


指令就一時時..........會拍手, hi-5, bye bye, 拎頭

可以企同扶梳化行

呢個月也完成了人生第一個爬行比賽, 我們呢d旨在集郵, 豬仔包可以完成晒成個比賽已經好開心, 而佢居然可以係小組第3名呢 ~


仲記得仲兩個月前引佢爬, 佢好懶唔願郁.........e家居然肯爬來爬去 ~

又早期佢見陌生人就喊, 帶多o左出去見下世面的確好o左好多

而家成日見人就笑咪咪, 又會用眼睛電下人, soooooooooooooooooo cute cute

BB既成長速度的確好快好快

媽媽我真的好唔捨得呢個如公仔般可愛的嬰兒期.............

但是

現實始終要面對

下個月, 我個囝就1歲啦, yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言