2014年7月11日 星期五

豬仔包沙龍照@sens studio

唔知係唔係因為夏天, 個人特別心火盛, 人人燥底, 事事也比較煩, 好像諸事也不順............

我份人好呀Q, 一有事就龜縮, 唔想理世事

好天真同好傻貢奇望龜縮一排就會有另外一片青天

.................

........


....

哈, 當然冇呢個可能啦!

人始終也要面對現實, 不可能活在Peter Pan的世界!

永遠一moody的日子就懶寫blog..............

..................

....

但其實永遠寫blog可以令我stress release (特約blog除外 :p)

所以今日Happy Friday, 大家又見我啦, yeah!!!!

早排放大假搬屋的日子, 抽了一個下午帶豬仔包去sens studio影相

因為手上張coupon 6月尾到期呀 ^.^

張coupon係豬仔包參加媽媽會半歲生日派對o既禮品之一 (free package 包10張相)

之前見靚媽, 大頭妹媽媽同其他fb媽媽買團購package出來的效果也不錯

所以c9的我見free package當然go go go 啦

也想為快將1歲的豬仔包留下倩影

不過, 媽媽也知sens studio 既extra copy要$100/張, 要extra 20張才有8折

記得今年年頭去face sogo, 帶晒包餅一齊影, end up 因為芝士餅太搶鏡而霸了很多soft copies

所以今次只帶包一個影相, 既公平也可減少荷包出血情況 (芝士餅細個也成日有自己沙龍照)

況且作為成日買團購相既媽媽, 我手上仲有另外一張團購package (包所有soft copies), 打算年底又來個全家幅啊, 呵呵呵 ~

好..............又講下當日影相情況............

umm, 唔知係唔係free coupon關係, 當日只有攝影師一人影相, 沒有助手幫忙引包笑

而且豬仔包都有d怕羞

我抱佢就好地地, 一放佢自己坐地就爆喊

因為冇助手幫手引笑, 有時攝影師引完再舉機, 唯一笑果下個moment就冇o左

我引咩............佢就即爬來變臉扭抱, 當時我心諗呀囝你真替媽媽省錢.............

btw, studio 既地方和道具都ok既

早幾日約了睇相.............

唔太喜歡有個staff坐係個panel到幫手負責click相, 而我就聲控keep定delete (因為face sogo同另外我之前影的好幾間也是自己睇自己click)

明白他們打開門要做生意, 每多一相就多賺一點錢

但作為客人, 就有hard sell之感啦

每當我話delete相, sales姐姐就會話 : iya, 呢張笑得好開心/喊得好可愛喎, 呢個景得一張咋, 支持下攝影師啦..................

-___________-"

我想話呢, 如果影得好好, 作為一個擁有選擇困難症的我, 會好多都唔捨得cut

但因為豬仔包當日都唔太好心情, 出來好多張都唔太笑, 唔太正面, 我又成鬼日去影, 冇奶油貢都要嫁............

不過, end up 我都由自己target 揀12張相 (即extra 2張) 變成19張 (即extra 9張)

Total $900

仍然係我每次影相大概千多元既budget之下

當然..............

老公仍舊會反白眼, 仍舊會說我貪小便宜, 唔去影就最平云云..........

Any肥, 我還是我, 我仍然愛間唔中帶芝士餅同豬仔包搵專業攝影機影相留念

為他日我攬住呢堆相陪伴我終老作準備!!!!!

哼!

以下就post幾張俾大家睇下啦 ^.^












2 則留言:

  1. UM...佢地應該平時都係得一個攝影師影,不過我 2次去都係團購,真係唔知比正價係點。我都唔係太喜歡佢地有個STAFF睇住揀相,試過我前面個個揀得耐咗,我無啦啦等咗 30 MINS。我覺得我第2次去的時候,佢地 CHUR咗﹗之前無咁 CHUR,個次我都無份影,本來想 CUT多啲,佢地都係個句,支持下攝影師啦﹗不過佢地啲相的 QUALITY係OK的,團購價都執相,FACE 就無執相架﹗

    回覆刪除