2014年7月31日 星期四

試用: 「維特健靈 麥蘆卡蜂蜜」(Vita Green Manuka Honey)

一向都知道麥蘆卡蜂蜜 (Manuka Honey)含抗菌活性成分, 比一般蜂蜜抗菌力強, keep住食會有保健之效

不過, 近年訪間麥蘆卡蜜產品越來越多, 有好多product貼o左麥蘆卡蜂蜜, 但當中良莠不齊, 有d並非真正的麥蘆卡蜂蜜

所以早陣子收到維特健靈邀請產品試用時, 自己也落意一試



「維特健靈」呢個品牌一向推出的靈芝產品都有一定的銷量

之後品牌亦推出不同的保健產品, 而芝士餅一直都有食開維特健靈的小兒靈芝蜜

用它取代魚肝油, so far so good.....

由於我一向腸胃唔多好, 好易胃痛


自從搬屋同屋企裝修完後, 鼻敏感又好似勁o左貢


年紀大, 機器壞


係時候試下d保健product ~


好............先拋下書包俾d資訊大家先 (其實係維特健靈個website睇到既 ^__^ )


***************************************************************************************


什麼是麥蘆卡蜂蜜?

麥蘆卡蜂蜜 (Manuka Honey) 是新西蘭特色產品。當地原居民自古以麥蘆卡蜂蜜治療傷患,將蜂蜜塗抹在皮膚受傷部位,不但可以對抗感染,更能使傷口愈合。

其醫學療效備受追捧,很多人在日常餐單中加入麥蘆卡蜂蜜以改善腸胃健康。 

UMF®數值愈高 抗菌能力愈高 

約十年前開始,以Unique Manuka Factor(UMF®)為國際指標;數值愈高,抗菌能力愈強。所有印上UMF®分級的麥蘆卡蜂蜜都必須經過活性麥蘆卡蜂蜜學會(AMHA)認證,由蜂場生產,受嚴密監控,安全自然有保證。 


***************************************************************************************


維特健靈麥蘆卡蜂蜜就分o左UMF®10+, 15+同20+

  • UMF®10+具保健用途
  • UMF®15+就輕微胃部不適之用
  • UMF®20+就經常胃部不適之用
今次marketing姐姐就俾o左好啱我既UMF®20+我試用



其實用法真的好簡單, 只要沖入暖水飲用即可 (千萬唔好熱水呢)

原來麥蘆卡蜂蜜唔似一般蜂蜜貢係杰身既液體

固體乳狀, 所以我用暖水浸一陣就易溶好多






宣傳單張話可以當作糕點蜜糖醬

但我呢隻懶鬼當然就用最easy方法飯用

味道方面, 我用一匙開一杯水, 感覺唔太甜, 清清地 ~

so far 我每朝早返工沖來飲, 
o左一個多星期, 當然好顯著o既改善仲未太覺

由於我唔係果d日日有「大事」辦的人, 呢個幾星期反而變得regular o左 (隔日), 而touch wood 呢個星期個胃又好似冇乜痛過..........


根據資料, 維特健靈麥蘆卡蜂蜜來自新西蘭, 由於100%天然, 所以不含添加糖同不含殘餘抗生素, 1歲以上兒童也可食用, 「消化不 良」、 「舒緩胃不適」、「抗菌力」有功效


不過, 我相信保健產品唔係一時三刻見到成效, 就好似做運動一樣, 要持之以恆才可看到成績呢~

更多資料:
http://www.vitagreen.com/zh/manuka-20

沒有留言:

張貼留言