2015年4月24日 星期五

豬仔包轉奶粉

各位睇開我個blog或者fb page就知媽媽我最近真的好多嘢轉

轉工、轉工人姐姐、轉飲食習慣。。。

。。。

嘻嘻, 就連我家豬仔包最近也轉了奶粉  ^.^

雖然醫護專業人員並不鼓勵父母輕易因小問題亂轉奶粉。。。

但最近呢半年,我覺得豬仔包吸收方面冇咁好、胃口又差了,而且抵抗力也是一般 (傷風感冒多O左), 塊面由包包面變到細晒, ~~~


飲了一排開奶茶, 7星茶都冇乜改善

雖然豬仔包e家只吃2-3餐奶, 我也決定替他轉下奶粉

希望轉隻好d既奶粉, 就算2-3餐固體唔多食, 都可以有奶粉supplement下

(我知.....我知......人奶是最好的, 也不能有更好的奶去代替!  不過, 身為奶粉媽同之前有隻厭食餅, 經歷過小朋友擺食既苦惱, 我想.........經歷過的媽媽都知有幾頭痕 ~.~)

聽朋友介紹後定同男神包轉 illuma 奶粉 


其實我都會怕轉奶粉, 怕轉完唔啱小朋友會仲衰 

聽左身邊不同的人話食得唔錯, 所以就決定試下隻好d

之前見過國皇的婚禮既分享 (按此)

同埋朋友囝囝便便有問題, 幾隻品牌, 轉左轉右最終轉到illuma就有improvement

加上之前去過illuma 既 plant jamming workshop (按此)

也了解過 illuma 的「親和人體配方」

當時workshop用兩組植物:

一組就因為泥土的結構,有雨水時更易吸收,所以生長得好好


另一組就因為個結構無咁好, 所以生長就冇


呢個concept就同illuma的「親和人體配方」一樣 ~

佢隻SN-2可以令小朋友吸收營養好啲

記得個陣小朋友同種植物吸收力呢個比喻當時令我好impressed, 所以之後再加埋上website了解

「親和人體配方」令營養容易吸收, 有助腦部同神經系統發展和支持免疫力

簡單d營養吸收得好啲,就自然長肉同抵抗力都好啲 ~

睇到呢D同埋有朋友分享的成功過案, 終於下定決心去試

...........


所以, o地睇豬仔包攬住罐MILK MILK幾開心 ^.^


遲d有時間再同大家分享豬仔包的用後感 ~

沒有留言:

張貼留言