2015年4月17日 星期五

收納好幫手: Boxful 寶存易

認我既人都知我好敗家 :P

成日買買埋埋d乜乜物物又唔捨得掉

不過屋企豆腐干貢細

點處理好?!

我未結婚前已經租o左個迷你倉係娘家附近

結婚後又再租o左多個大d既放一家幾口的東東

不過, 迷你倉租金同樓價一樣愈來愈貴 > < "

我個迷你倉租金已經由$6xxx/年加到$9xxx/年

正當想睇下有冇其他平d迷你倉可以再租之際............

PR姐姐就介紹了我有Boxful 寶存易呢個服務


其實Boxful個concept就似d公司將d 文件送入倉儲存, 真的有需要時才call箱拎文件

完全唔水自己入倉!!

聽到呢點的立時 "叮" 一下

因為我e家愈來愈冇乜時間入倉 (當然懶也是原因)

話說我個迷你倉有幾箱轉季衫放置o左好耐都懶得再拎番出來著

因為有時一轉季未有時間去倉就會買住一兩件頂擋

買下買下...............

最後夠成季著又唔水入倉 =___='

其實貢好唔合乎經濟原則, 也很浪費............

所以如果e家Boxful可以依靠手機就call到箱直接送回家

絕對方便, 也好啱忙碌又懶既我, 哈哈!

成個過程真的容易簡單

只需用電腦或者手機登記, call箱同送箱


我今次連電腦都懶用, 只用手機~


先作登記




一般24小時就可以送箱 (又或者指定日子/時間)

今次好多謝Boxful送給我們一家四口的專用箱 (一人一個刻有自己個名既箱呀^.^)




跟住......


時間關係, 只pack了面頭一定唔著的冬天衫


芝士餅也來湊熱鬧 ^.^


如果有時間用真空袋, 應該可以pack 多幾件衫啊~

之後再影低相作record, 方便有需要時call箱可以搵到啱既箱






pack好晒又等人來收箱






到有需要時就call箱番來


原來除了一般保安系統, 仲每個箱有保險 ~


當然世界上冇free lunch, 服務係需要收費的......

 不過, 我覺得同迷你倉比相對ok, 而且選擇靈活


除了standard 膠箱, 還有其他選擇............


我對呢個直立式儲存箱好感興趣 (因為我有直立式真空袋, 應該可以放多幾件 :P)


So far 試了call 同收箱, 感覺良好

一來成個程序真的簡單方便, 之後可以anytime用手機check自己既箱



二來Boxful follow up 也好好, 既有follow up call 亦可以準時到達


原來e家係30/4登記, 每月有一次免費上門送回服務 (平時要$88/次)

雖然$88/次可能大家覺得貴, 不過我去迷你倉次次都要老公揸車入去 (因為一次就拎/pack好多野), 油錢都差不多

加上去親次次又要自己玩層層疊 pack 箱

e家乜都唔水自己做, 所以我又覺得ok

但如果e家登記, 每月可以free一次就更加good啦 ~

大家有興趣就去Boxful 寶存易了解多D ~

https://www.boxful.com/zh/


沒有留言:

張貼留言