2016年1月8日 星期五

豬仔包28 - 29 個月成長紀錄

2015.11.27 (星期五) 28個月

2015.12.27 (星期日) 29個月

wowow............終於追番個進度 ^.^

湊小朋友的日子的確過得好快, 湊兩隻monkies的話就更加快!!!

做父母既心情就好矛盾: 既想小朋友快高長大, 但又唔捨得佢o地大得貢快

雖然我個blog update 唔夠快, 但仍希望努力紀錄芝士餅同豬仔包的一點一滴

呢兩個月, 豬仔包的trouble 2 好像有一點點媛和............



...........不過, 媽媽我要繼續努力俾多點關愛同豬仔包渡過, 希望他快快變回一隻開心包 ^.^

之但係, 因為呢兩個月轉天氣, 豬仔包又返全日班, 所以中伏 (病) 的時間多了, 早陣子還感冒菌入腸變嘔仔 >_<



因為嘔, 所以醫生也不建議飲奶住

沒有奶奶的日子, 豬仔包朝朝也怨口怨面..........

唔忍心俾了一餐, 結果就痾爛poo poo

感恩多休息了幾天, 身體已慢慢康復過來, 又可以飲番奶奶啦 ~

如果大家有睇開芝士餅與豬仔包fb page, 都知道豬仔包轉了illuma 都一段時間, 的確 so far 也 so good, 而且媽媽我也入了 illumama community

其實入了之後不時也有育兒資訊分享, 而且仲有驚喜禮物 ^.^





好似今個x'mas, 就收到 tailor made 的聖誕禮 「襪」啊~

芝士餅同豬仔



收到驚喜禮物芝士餅同豬仔當然開心, 不過媽媽我更喜歡早陣子推出的親子性格取向評估



只需要10分鐘左右就完成了份問卷...........



但分析又幾準確!!
媽媽我俾評為開創型父母(EN)
整體風格: 熱情洋溢
培育寶寶的優勢: 生活體驗豐富 充滿創意
培育寶寶的挑戰: 想法太多 難以一一執行

係到 Qoute 番個分析俾自己 record 先:  

整體風格: 熱情洋溢

  • 開創型父母充滿正能量和熱情,高瞻遠矚,任何時候都願意為寶寶建造理想家園。您有把夢想變成現實的志向和膽識,渴望為家人開創新生活。您天性隨遇而安,不會從小規劃生活,卻能在成長過程中漸漸找到自己在家庭的位置。在培育寶寶方面,您不願被潮流束縛,喜愛天馬行空,讓寶寶盡情發揮天賦,活出另類精彩。
  • 您喜歡熱鬧、有挑戰性和創新的生活,會透過層出不窮的創意為家人實現夢想。您希望寶寶熱情、富創造力又靈活多變,不希望他只顧書本知識、人云亦云或墨守成規。作為父母,您認為最理想的培育態度,是引領寶寶走向正確的大方向,無需在細節上打點
  • 開創型父母可細分為拓荒者型(ENTP)及慈善家型(ENFP)若您做決定時傾向考慮邏輯理性甚於人情世故,您較大機會屬於拓荒者型,擅於為家庭生活帶來創新和突破。若您認為人情世故比邏輯思考重要,您較大機會屬於慈善家型,能為寶寶展示關愛世人的精神
我覺得幾準, 媽媽我的確好多心但又handle唔晒d ideas, 結果好難一一執行..........又或者周身刀冇張利

希望媽媽我為芝士餅同豬仔包好而作改善先~



有了小朋友, 我們大人又可以再活多次久違的童年

希望自己能用最大的努力, 給予芝士餅同豬仔包最好的愉快童年!!!


************************************

開了個FB專頁紀錄芝士餅同豬仔包的生活趣事

大家快d LIKE 啦 ^.^



LIKE LIKE LIKE 


************************************

沒有留言:

張貼留言