2016年1月22日 星期五

CATALO 概念店@時代廣場

多謝PR姐姐邀請, 較早前芝士餅同豬仔包就陪媽媽我去了時代廣場的CATALO 概念店 ^.^





我記得去時代廣場的CATALO 既時候, 是剛開幕不久, 而開幕時更找了袁靚靚做開幕嘉賓



自從戀上精油後, 媽媽我對自然療法產生興趣

為了小朋友, 自己同家人, 更加留意天然健康產品

CATALO美國家得路呢個健康品牌就一直以天然及有機健康食品專家見稱


而且也獲多項同多國認證、榮譽獎項, 芝士餅同豬仔包之前試食過一些兒童健康產品也唔錯, 所以一直對CATALO感覺良好
加上與我用同一品牌精油既袁靚靚也成了CATALO代言人, 內心又暗暗多了份認同感
原來CATALO是首個健康食品品牌設立免費營養師熱線,等大家可以查詢一般健康問題及提供售後服務,並承諾48小時內回覆查詢。





時代廣場CATALO 概念店位處9/F, 地方也光猛開揚, 可以一系列show 晒 d product 出來





CATALO入面有《健康大使》可以幫客人量下血壓, 脈搏等, 從而了解客人需要再介紹最新的健康食品知識及健康資訊




以下的都是CATALO皇牌產品:

蜂蜜系列



眼睛保健



兒童產品

 

今次我除了揀產品俾主子們, 對自己好d, 也揀了俾自己 :P

由於我一向腸胃唔太好, 唔係日日辦大事, 所以我今次自己主打一d對腸胃保健的產品



食o左一段日子, 等我又同大家分享一下用後感: 

呢個活性麥蘆卡因子UMF®10+健胃蜂蜜 
相信大家對麥蘆卡蜂蜜既好處唔太陌生

麥蘆卡蜂蜜可強抵抗力,有效增強腸胃健康

芝士餅同豬仔包唔再係baby, 也可以飲蜜糖水

所以兩位就同媽媽每天一杯滋潤下, 通便潤腸

見兩位主子也喜歡喝, 所以有時出街我也會開蜜糖水放入主子們的水樽飲, 絕對比飲汽水健康好多啦 ~

除此之外, 我也試了活性整腸ACCF配方



益生菌對我們人體絕對有幫助, 活性整腸ACCF配方每包加入高達50億有益腸臟蠕動的多種益生菌

它促進腸道蠕動,踢走宿便、脂肪及水腫肚脹,加速脂肪代謝,能平伏肚腩

而且更為食無定時,多肉少菜的都市人全面重整消化系統健康,減少胃氣胃脹不適,我每日lunch完飲水直接加入水中, 好方便..........

初初頭幾日用完冇乜料到, 食完差不多一盒時, 去辦大事時舒暢了不少, 不過我只買了一盒, 應該再買多1-2盒keep住食再睇清楚個效果 ~

另外, 我自己也選了另一蜂產品澳洲蜂皇漿精華(1.2% 10-HDA)

女人到了一定年齡, 真的唔補唔得

知道蜂皇漿含多種人體所需營養,可以增強新陳代謝的功能,細嫩皮膚,延緩老化。

我即時bling bling 眼, 而且它更能增強體力、消除疲勞、改善慢性疲勞徵狀

我成日易攰, 真的需要 d supplement 補充下, 希望提升活化細胞,有助維持心血管健康

我也揀了純正青仁黑豆粉俾成家人一同分享


黑豆含豐富膳食纖維,能補充日常蔬果不足情況,提升每日膳食質素。

黑豆粉可直接加入各種食物當中或製作黑豆飲品,方便、美味、有益。

上網睇資料, 原來黑色,乃腎之穀,能補腎、利尿排水,因而黑豆外皮有促進血液循環、補血及烏髮駐顏之用;而青乃護肝之物,所以純正青仁黑豆內裡的豆肉,帶有補肝明目、防老祛脂之效,或有助於穩定膽固醇,促進心腦血管健康,防止細胞變異,亦能促進腸道蠕動,減輕偶發性便秘,有助改善皮膚素質,變得更有光澤和彈性。

我返工就會貪方便直接沖來飲...........又係果句, 沖呢d好過飲汽水, 哈! 

其實上次試食也試了一部份兒童產品, 所以今次去 CATALO shopping 時, 我就揀d上次冇試既product

而且有部份兒童產品也可即埸試食, 剛好芝士餅同豬仔包在場, 兩位主子試完都話要呢個兒童牛初乳強健配方 


兩位超喜愛, 日日都要食, 仲想食完又食呢 (不過一日只可食一粒啦!)

原來呢款牛初乳強健配方選用澳洲優質無污染健康母牛產後48小時內所分泌的牛初乳

以低溫高科技製成高濃度牛初乳精華,保留5種天然活性免疫球因子(包括IgG、IgA、 IgE、IgM及IgD)及天然生長因子、並提供豐富蛋白質來源。牛初乳精華能有效提升身體免疫力,對抗病菌入侵,減免多種疾病發生機會,更能增強消化道機能,改善腸胃不適,全面改善身體健康。

我自己當然也有試食, 好香牛奶味,唔怪得主子們如此最愛。

另外, 我仲揀了獨立包裝的兒童DHA藍莓忌廉魚油



原來每包DHA藍莓忌廉魚油配方提供200毫克DHA和50毫克EPA精華,為腦部及視力發展提供營養。而忌廉魚油配方吸收率比一般魚油高60%,不含重金屬或有害物質。另外採用木糖醇無糖配方,更無添加蔗糖,保護兒童牙齒健康,不會引致蛀牙。

因為上次試了一粒粒的兒童DHA活腦補眼配方, 我要cut 開唧入d飯入面, 所以今次就試下便攜式的獨立包裝設計........由於是藍莓味,我就直接搽在麵包或餅乾上成為茶點,超簡單、又方便健康呀 ~

我老公成日叫好我唔好去d 乜乜物物地方参觀, 因為我好易出事, 哈!

BTW, 上網見購買總金額達HK$300 就可以免運費

其實即係買1-2件product就ok, 好方便我們呢d working mom 呢~

Anyway, 我也要多謝PR姐姐的好介紹和安排 ^.^


沒有留言:

張貼留言