2016年1月22日 星期五

Boxful 寶易存 - 2分鐘call箱實錄

話說上年PR姐姐介紹了我有關Boxful 寶易存呢間公司 (按此)

因為我自己覺得個service幾好, 所以完了個試用期之後, 我一直都仲有keep住用

上個星期六, 芝士餅約了班 K3 同學仔去影樓玩自家影

其中一個造型係"新年服"..........但媽媽係星期三才記得要著"新年服" @@

好彩d新件衫keep了在Boxful, 於是朝早坐巴士時用手機上網立即call箱

大家睇下我d screenshots, 真的2分鐘內完成, 的確快靚正!!

比起我自己來來去去迷你倉方便好多啊!



自己揀日期同時間 


雖然一個月只有一次免費call箱, 不過其實放得入去既物件都應該唔太常用, 所以我都覺得夠


有咩 special instructions 又可以係到落埋


Confirmed order!!!


的確要讚下Boxful 既customer service, 員工好有禮貌

落完order 後即日有電話confirm, 送箱收箱前也會call你, so nice!

指定日期收到箱啦 ^.^

作為busy mom, 呢d唔洗自己親自去, 用個手機就call到個箱直送回家實在太~太~太方便了!!


有賀年衫著啦 ^.^


不過, 有少少溫馨提示俾大家:

建議物件入箱前影好相分類包好,到時候call箱也方便~

而且如果你只是拎幾件嘢就可以call箱within 20分鐘收箱即日收番 ~


大家要記得將影完每個箱入面擺o左d乜既相upload上 Boxful "我的物件" 留record, 貢就方便下次call邊個箱呀 ~

Btw, 我呢款標準膠箱月費就$49/月 (今次我用真空袋吸o左d衫都擺得幾多下)

有興趣可以去Boxful website 睇下 https://www.boxful.com/zh/

沒有留言:

張貼留言