2007年1月22日 星期一

生日快樂

琴日同亞仔去o左睇

呢套戲
, well……劇情方面我只會俾2.5
,
加埋型仔古天樂就勉強3
…..
可能我份人响感情上鍾意直截了當
,
唔鍾意拖拖拉拉, 拖泥帶水, 所以男女主角處理感情嘅方式我
buy,
直接影響我對呢套戲嘅睇法……

同亞仔行家樂時, 無意中俾我o地發現到有間鋪頭買Braccialini嘅袋 on sales, 由原先$880嘅翠兒袋減到$100

! 
之前我都諗過買呢個系列嘅袋俾仔媽做b-day present, 但係怕cute 得滯
,
所以冇買, 今次咁平, 當然 “tiger & crab” 都買啦, 買來去旅行用都好ar


ò 查實呢個並唔係我買嗰款......我買嗰個係細d嘅杏色斜o羊袋, 但係pack 之前唔記得影相ar, 所以download 嗰差不多款俾大家睇吓


10 則留言:

  1. 一個貪吃, 貪睡, 貪錢, 懶惰, 浮誇, 愛名牌, 愛不勞而獲嘅中國籍女子  hi, 我呢.....2個都中埋 ! 所以我地2個都叫GG

    回覆刪除
  2. 我o地可以叫Paco 簽我o地, flight 低 Twins, 2R 同埋 Janice & Jills........我o地係GGs

    回覆刪除
  3. 响家樂邊個位置呀?我想去睇吓呀!

    回覆刪除
  4. 你個袋咁cutie既? 好明顯你仲好青春  我呢d老人家就唔敢喇, 成日都買d黑沉沉 ..

    回覆刪除
  5. Honey: 唔識講個位置過你聽呀.....你.............你date我去咪得law Ivany: 個袋唔係我用嫁.......我買來送俾人咋   我咁浮, 梗係會用名牌啦......不過係"仿"嗰隻

    回覆刪除
  6. 喇喇喇 ~~~又提亞仔, 又有隻bb bee做頭像...我打死都以為你married架 ~~~快馬改左佢呀 ! good idea~ GGs

    回覆刪除
  7. 你地2位GG~~ 同時係我個BLOG出現...我仲以為....眼花~~

    回覆刪除
  8. 咁你幾時有時間俾我 date 你呀?  你咁忙,成日都 date 你個仔仔!

    回覆刪除
  9. GG : .....個bb bee 唔係我嫁......但係佢真係好cute呢   Go go go, let's go to find Paco la Vanlily : 唔好話你, 希時就連我都覺得自己有思覺失調 呀....... Honey : 等我check吓schedule再 你law.......人家返o左學之後都少見o左亞仔lar  

    回覆刪除
  10. 咁你唔好話我唔得 date 你呀!!!

    回覆刪除