2007年1月11日 星期四

過百元一次嘅反地心吸力Mask

sigh......年頭先講過希望自己唔好亂買嘢, 點知唔夠幾日就burn o “4叉多買護膚品

(
um…說來話長, 因為之前有member promotion, 可以以7折買定d coupons, 由於平時member 先得9, 所以又响C9嘅心態下買od 多咁law), 就係因為之前已經pre-paid o d coupons, 所以响 "好似"唔洗俾錢嘅情況下, sales 姐姐 sell 吓我個
死穴
(
大毛孔 + 暗瘡), 於是就買o 3 樣嘢, 其中一樣就係呢個$1800 嘅反地心吸力Mask……

 

Work work呢就未知, 但係琴晚做完嘅感覺又真係幾firm wor….
!  Sales
姐姐話一盒有64 塊鯛魚膠原, 以一星期一次, 每次4塊咁去計就約略可以用到4個月,即係每次$112.5
……
唔買已經買olu, 希望懶惰嘅我可以有恆心去用啦 (因為我成日買完d嘢又冇用/冇食到, 攪到過晒期要掉o左佢, 好浪費
同好 "
折墜"
, 最新傑作就係一樽$680用唔夠10%mask)……如果張已前浪費o左嗰嘅嘢d錢儲起, 相信都幾可觀
,
所以我唔可以
再係咁浪費嫁
,
要認認真真考慮好先買……朋友們, o下我啦
……

 


沒有留言:

張貼留言