2007年7月24日 星期二

曼聯12小時開心之旅

【私人網誌】

要過關, 都叫

 呀 ~

得12粒鐘, 可以去的地方唔多.....

第一站 : 拜會何生

新浦京個場的確唔錯呀

我玩老虎機都win o左 $120, 而亞仔連以雙倍價錢bid番來既飛都回本呀

第二站 : 食咖哩 @ 亞利咖哩屋

呢間野係仔媽介紹, 間野唔係target遊客, 所以價錢巧地道 (巧合理呀), 食物水準又幾ok

, 特別d咖哩味好濃呀
(但又唔會太辣), 出面個view又幾好, 你睇
 : 可以見到個塔同個湖

第三站 : "dump"仔

去到"手信街"食o左大菜糕, 但是食完係條街行o左一陣已經熱溶o左 

呀..........所以見仲有成粒鐘先日落, 我o地又去o左
希臘神話睇show同涼冷氣

之後咪去入埸睇波啦......唔好問我好唔好睇啦, 我主要係倍太子讀書為主咋

(不過都睇得開心既
), 不過如果我一早知要用double價錢去bid, 我會叫將我張飛錢俾我好過啦

不過亞仔有d失望-ing呀, 因為佢至愛

史高仔冇出場呀, 就連後備都唔係呢~

睇完波就緊係要去食賣飛佛既

水蟹粥啦, 亞仔就order o左佢like食既蒸大蟮......well, 今次個粥咸o左d d 啦.......不過我係粥怪, 亞仔只係食o左兩碗, 其餘就緊係我掃清啦

跟住咪要搭零晨12:45班船返來啦, 超呢......不過同亞仔一齊就好開心+ 

(仲要當時以為火屎革命成功o左嫁ma, e.....唔提lu)


24 則留言:

  1. no.1~~ 你好黑人憎... 擺明寫黎引我啫~~~~ 哼!

    回覆刪除
  2. 曼聯12小時開心之旅 ------ 好羡慕呀 ------ 可以去睇曼聯 ------ 不過似乎對手大 ----- 輕易勝出 6:0----

    回覆刪除
  3. 雖然你理由充份、情有可原............. 但係都要話你.. 烏龜仔 、 烏龜仔 、你個 烏龜仔 、你個唔識數目字既 烏龜仔     Boom ! Boom!!!!!!!!!!    

    回覆刪除
  4. 英超未開紅魔當災 史高斯開刀 7主力受傷 現時距離英超新球季開鑼不足3星期,衛冕的 曼聯      突然面臨傷兵危機,陣中多達7名球員可能在季初缺陣,當中影響最大的是中場老將史高斯。沒有在前晚友賽 深圳 上清飲時列陣的他,據報已







    連夜趕返 英國      接受膝部手術,需要休養1個月。

    曼聯領隊 費格遜      透露﹕「史高斯在亞洲之旅第2仗鬥FC 首爾      後,表示膝部感到痛楚。經過初步檢驗,發現其膝蓋軟骨組織受損,所以在出戰深圳前,已趕返英國接受手術。他的傷勢不算嚴重,但需要休養3至4周。」換言之在下月5日對 車路士      的社區盾,以及下月12日對 雷丁      的聯賽首戰,史高斯俱肯定倦勤。

    史高斯雖然年屆32歲,但去季表現出色,是「紅魔」重奪失落3年的英超冠軍一大功臣。除史高斯外,新加盟的中場夏格維斯亦受足踝筋腱的傷患困擾,至今無法全面投入操練,周五作客廣州的亞洲之旅最後1站難以上陣。曼聯在兩大中場缺陣下,唯有以奧沙或費查臨危受命,伙拍卡域克坐鎮中場中路。

    紅魔其餘傷兵還包括隊長加利尼維利和前鋒 蘇斯克查      與 沙夏      ,他們經過手術治療後復元需時,能否趕及在聯賽揭幕戰上陣尚是未知之數;還有 南韓      中場 朴智星      及 英格蘭      門將賓科士打2名長期「十字軍」,他們都因膝部韌帶撕裂而需休養至明年1月才能復出,令球隊的兵源調動變得緊張。

    回覆刪除
  5. GG~~ 你真係乖!! 抵我唔會好似佢地咁來炸你既!!! 不過我今日都好忙啊

    回覆刪除
  6. 無解架你....

    回覆刪除
  7. 我仲以為你去左睇曼聯tim ... 我都生左粒討厭既大孖瘡係個頭正中, 成個家燕姐咁

    回覆刪除
  8. 幾時返黎呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!今日黎左兩次啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (呵!!對於唔係成日週圍遊BLOG嘅我真係好多架啦!!!)

    回覆刪除
  9. 咦? 我昔日都叫做係曼聯番屎黎架. 但, 我都好不齒你o既行為. 你點可以成日咁樣架? 抵你俾家嫂 炸架. 家嫂! 係咪咁用呀?            轟 轟 轟 轟轟  

    回覆刪除
  10. 烏龜仔 咁咪好趕好累囉!我都覺得同另一半一齊外遊係好開心架 你唔好再記住火屎喇!燒咁耐好燒盡啦 我要你開心番同我繼續玩,你唔准再苦瓜乾,知唔知? 我對你咁好整 "青口粒三色甜椒彈蛋糕"比你食 係咪? To:菇奶奶 係Boom Boom Boom呀!

    回覆刪除
  11. http://www.icehp.net/sozai6/sozai3.htm 你睇吓入唔入到...我ok架

    回覆刪除
  12. 第三次到此一遊 呢個留言係幫鄭生留架 ---- 我叫佢黎睇下你個blog --- 話佢知你去左睇曼聯 ---- 鄭生好激動咁講 : 佢鐘意曼聯架 ????? 識貨 !!!!!

    回覆刪除
  13. 先回應亞v仔先 : 知你唔老黎啦, 旦我 + 你啦!

    回覆刪除
  14. 烏龜GG, 我呢個網名係有文有路架!

    回覆刪除
  15. 呢隻烏龜GG, 除左唔識數數字,仲唔識分星期幾架! 話就有一個靚女問佢星期六得唔得閒,佢居然問靚女即係星期幾! 咁靚女唯有答 星期六即係星期一、星期二、星期三、星期四、星期五、星期六既星期六! OR 星期六即係Saturday law! 我下星期五生日,咁我即係星期幾生日呀!

    回覆刪除
  16. GG 我話你知…你隨時會受到襲擊 小心小心 你咪招招積積,我叫埋 芋頭靚紫色火紫cindy 引爆你 哼! 我同cindy係 "第九類危險品之爆王姊妹花" 你小心呀

    回覆刪除
  17. 更正: 我話你知…你隨時會受到襲擊 小心小心 你咪招招積積,我叫埋 靚紫色火柴cindy 引爆你 哼! 我同cindy係 "第九類危險品之爆王姊妹花" 你小心呀  

    回覆刪除
  18. 烏龜GG又爬走左啦!最快可以要聽朝先返黎! 最後通諜~~~ 如果你以後唔一小時之耐reply我地既留言,你個網將會被"第九類危險品之爆王姊妹花"爆得好慘! 其他人注意~~~ 為免受牽連,傷及無辜,你地盡快搵地方預防!

    回覆刪除
  19. 拿, 我唔炸你啦. 請你食丫:     

    回覆刪除
  20. GG 你就好啦, 我都好想過大海 但係龍少嫌貴囉~ 以前平d果陣成日去架.... 你做咩成日爬咗去, 又唔爬黎探我... 打屎嘛!

    回覆刪除
  21. 哇!你去左睇呀?好羨慕呀! 仲有d...好想食呀

    回覆刪除
  22. 好彩我陳生除左鐘意食之外, 就係鐘意去shopping 我唔使部佢睇波兼睇馬!!! 好彩!

    回覆刪除
  23. 幸福小女人- Diana2007年7月26日 下午6:54

    見到你咁enjoy你個TRIP 真係好~~~ 喂, 我想問大少奶佢地點解叫你烏龜仔既??

    回覆刪除
  24. 你就好啦 .... 羨慕-ing!! 今日出去曬左一日, 頭都暈埋 !

    回覆刪除