2008年11月17日 星期一

長話短說

嘩.........睇番先知原來我已經潛o左水

成兩個禮拜 ~


 


呢排既心情同坐過山車一樣, 係

之下, 塊面繼續爛到似火山啦 =.='


唉........唉........唉........ (係我呢排常用既感嘆詞)


長話短說........旦我好快貢記錄下呢排發生o左d乜乜物物啦 (因為我冇時間再寫番啦) :


 11.8; 11.9同11.11出席o左3個婚禮, 其中一個婚宴唔止豪, 個新郎仲整o左好多野lum新娘子呢.......一句講晒, 估唔到個新郎 (即我同樹)平時唔聲唔聲, 原來貢多鬼主意同貢有米呢!!!


 11.8去了繼姐屋企玩炸物, d食物好yummy啊, 繼姐個kitchen好正呀, 可惜我要早閃食唔到好想好想食既crunch cake呢 (詳情請去大少奶個blog啦, 按此)


 11.10 慶祝蝦吉畢業同飛飛, mini & 菇-be一齊影靈異相 x 九龍城畢業飯@小曼谷 (又平又好味啊)


 路過都見到既大少奶 & 甜甜, yeah!!!!! 多謝大少奶同大少爺送既物品同食品, 好啱洗啊~


 H&M x Comme des Garcons ..........噢, 原來d人排overnite呢, 放工7pm去到得番水尾既貨式, d質地仲唔太好........都好, 留o左既$$$可以用來買其他野, 哼 ~


 經常性去探訪亞仔既侄女 Ali mei, i'm lovin her, 呵呵呵 ~


 係公司既地震期,感激各位係我呢段驚慌期send俾我既sms, 電話同喵喵問候啊, 特別係"我們這一家"啊, 冇o左你們, 我呢排都唔知點挨 ~


 唔該晒呢兩公婆, 係我過o左危險時期就收到你們既電話通知有好野買, yeah!!!!!


 周末放縱: 又敗家啦 決定今年唔再買boots啦.......原來今季已經買o左5對boots, 噢!  不過好開心象腿既我都買到兩對套到牛仔褲既boots啊, yo~~~~


 Thanks Honey 女友 我好愛紅色蝴蝶結啊~


各位唔好意思啦, 呢兩個禮拜都冇乜爬去各位樹留毛, 希望你們都冇忘記我呢隻索G啦, 來緊既日子, 我上到網既話都會 try my breast (雖然冇乜) 去探大家嫁 ~


9 則留言:

  1. 由這一分鐘開始計起春風秋雨間 , 限我以半年時間慢慢的心淡 ~ 有無久菜 , 你 only 今季都買 5 對 boots? 幾時同我去水人區 shopping 呀 ?
    [版主回覆11/19/2008 01:13:00]茄: 你個心唔係淡, 係咸嫁, 呵呵呵~
    因為老媽之前儲夠分, 有一round65折啊.........好啊, 叫埋大少奶去水人區呀 ~
    不過呢.........我怕大家期望過高, 好多時尊登去睇又買唔到野, 而且全部都係鋪頭仔, 好多時要"抄"先搵到, 我怕大少奶到時會變茄牛麵樣呢

    回覆刪除
  2. GGGGGGGGGGGGG
    仍然未有買boot mood既時候你已經5對
    我要急起直追
    不捨得你!不捨得你!仍需給你走,恨我找不住痴情,不敢牽你手
    你呀!仲唔買電話?我就快唔理你架叫
    圓圓圓圓圓圓圓圓
     
    [版主回覆11/19/2008 01:18:00]圓圓圓圓圓圓圓圓
    court!!!!!!!!!!!
    好開心開心象腿既我都買到套到牛仔褲既boots, 所以咪要o左兩隻色囉........你知道嗎, 著到有鬆既boots我簡直感動到想喊啊~
    我今季買既boots只係普通貨色, 點同你d正貨比呢......你一對已經貴過我五對啦, 呵呵呵~
    電話仲 15/16-ing ~
    GGGGGGGGGGGGG

    回覆刪除
  3. 唔緊要,最重要你份工好好地,重可以敗家,我都知而家銀行界都地震咁,你要努力呀!!得閒來坐坐,最重要係出來食餐飯呢...哈....
    [版主回覆11/19/2008 01:20:00]其實我唔可以再貢敗家啦........都唔知會唔會仲有下round地震
    好啊...........我o地巧耐冇見面呢 ~

    回覆刪除
  4. 知道你無事...實在太好喇~~~
    之前我幫你留意咗其他銀號related既工諗住send比你..
    但發覺只有你公司email......
    不過依家唔洗喇.....恭喜你平安渡過地震呀!!!
    [版主回覆11/19/2008 01:22:00]yeah..........如果你仲收到, 你send去我既 yahoo or gmail a/c 呀, 唔該晒你
    sigh.........今次ok, 唔知仲有冇下次嫁........sigh ~

    回覆刪除
  5. 快啲重出blog湖喇...你貢鍾意影相, 做乜一張相都唔post上嚟架...吓....
    原來你都好忙喎, 公司之前仲大地震添....而家冇樹就安落晒喇, 仲有各方好友撐你添, 唔駛驚安全渡過
    已經5對喇...我都係2對咋...唔敢再買住喇, 我冇一個撐我買嘢既媽親大人呀!!!
    [版主回覆11/19/2008 01:26:00]我呢排除o左影b女 (仲要用dc咋), 都好少影相呢..........
    我都多謝你來探我啦  今次冇樹, 但都怕來緊個economy仲係貢衰而又有另一場地震 =.=
    我都唔會再買boot啊.........我老媽係我既買衫魔鬼啊

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2008年11月17日 下午5:07

    阿G...
    真係估唔到經濟咁樣, 你仍然可以買五對BOOT, 同埋買心頭好!!
    SHOPPING係一個好方法, 如果買得開心, 繼續啦!!!!
    [版主回覆11/19/2008 01:31:00]靚: 我今次呢5對boots只係普通貨色, 唔太貴...........total都只係連根柭一對boot既價錢呢.........不過, 今次都真係買得多o左d d......因為上季既都只係著o左幾次......之不過, 買到有鬆既boots真係好開心啊~
     

    回覆刪除
  7. 好彩你食我個棄嬰無寫出來姐!
    好彩你唔post姐
    感恩!
    [版主回覆11/19/2008 01:32:00]陳太.........多謝你提醒啊, 我 一定 post姐 ~
    yeah!!!!!

    回覆刪除
  8. 你真係好忙呀!!!!!!裁員真係令人驚驚...特別係你個行...
    不過你噤叻女..唔洗驚啦~ 努力呀!!
    你爛面我就爛腳呀!!!要小心身體呀!!!!
    [版主回覆11/19/2008 01:36:00]sigh.........我個行e家係高危行業啊
    公司唔理我們叻唔叻, 勤唔勤力, 係 irrational 貢去裁員, 身邊有d做得好好既都.............好可怖呢 =.='
    噢..........你爛腳?!  有冇睇醫生or搽野呀?  take care 呢~

    回覆刪除
  9. 第 5 對 BOOTS ~~~~~~~~~嘩 ~~~~~~~~~~ 好多呀
    我一年最多買2對BOOTS
     你就好啦 ~ 屋企有位放 !!
    我買多對 BOOTS 之後 ~~~~~~~ 已經唔可以再放入鞋櫃
    [版主回覆11/19/2008 01:41:00]我屋企係籠屋, 點會仲有位放嫁 .........佢o地放唔到入鞋櫃啦, 而係成堆boot既鞋盒係鞋櫃旁邊踏高成為另類鞋櫃啦

    回覆刪除