2008年11月3日 星期一

太空漫步行山樂

來來來..........又玩 playback 先~


10月19日相約大學同學一齊行山


由於巧耐冇行山 (上一次行山已經係5-1勞動節啦), 所以我特別要求行一條非常簡單既路徑 -- 約兩小時既慈雲山至沙田古道


當日條路徑的確輕鬆易行, 而且唔太曬, 巧ok呢 (不過景觀就一般o左d)

 
  


比較有小小特色既排坊 & 獅子亭  (因為起初選錯左右, 所以冇經觀音寺, 如果唔係, 應該多D野影)

 
 
 


D字貢濛............真係有樹要call 咩 number呢?


係爬o左一段好直既樓梯之後, 見到間士多就即入去啦 ~


唔知點解, 行親山見到山水豆腐花都想食.........呢間除o左夠冰凍之外, 唔算太滑呢 ~


又玩網外與網內人.....

 


噢..........如果唔係食O左豆腐花, 好想試飲啊 ~~~~


呢條路線當日有比賽呀~

 


途中休息的參賽者物件............有凡士林搽腳啊~


又繼續行程.........呢段路比之前行既石屎路同爬樓梯為C服~

 
 
 
 


行完............到終點站啦, yeah!!!!

 


呢張相.............只想表達光與影既自然配合~


希望來緊既秋冬繼續行多d山, 運動運動 + 影相影相啦 ~


-----------------------------------------------------------------------------------------------


p.s. e........好似貢耐都未寫點解我叫呢篇野做 【太空漫步行山樂】, 因為我買了新既爬山鞋, 由於我係大腳八, 著o左之後對腳好很大隻, 感覺就好似太空人貢呢, 呵呵呵~


16 則留言:

  1. 我對腳都勁大, 所以我對行山鞋都好大對.. 好好笑. 
    平時跟本唔可以著出街.

    回覆刪除
  2. 我想睇你個楊利偉造型~

    回覆刪除
  3. oh..睇見就覺得攰喇
    我完全唔適合戶外活動

    回覆刪除
  4. 係囉! 天氣仲未凍, 我都想去行山啊
    你咁認真買埋行山鞋啊!

    回覆刪除
  5. 間唔中行真係唔要揀啲最易既嚟行
    我都巧想行山呀, 呢個時候最啱行架喇~

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2008年11月4日 下午4:14

    阿g, 你買鞋要買兩對喎... 咪好重皮! 嘻嘻....
     

    回覆刪除
  7. 我中秋晚都行過呢段路, 真係好 easy 呢, 好啱呢個時候涼涼地去 warm-up 下 ...
     

    回覆刪除
  8. 哈哈!我諗起陪你去買鞋既情境,笑死我,你著到真係好似太空人

    回覆刪除
  9. 搭訕 to妹妹
    哈哈!你好衰啊!

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2008年11月5日 晚上11:39

    答訕to家姐
    我都知好衰,,但我個腦剩係諗到呢d野咋,, 噢!
    阿g咁好唔好嬲我的!!!! heee

    回覆刪除
  11. 行山真健康, 我都好多年無行過!!! 

    有事想求救真係喊都無謂.

    回覆刪除
  12. 出去行山果d地方,我都係最開心就係見倒有士多,有埋豆腐花就真係正上加正!嘻

    回覆刪除
  13. 你影相又進步左啦!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  14. 茄子人好愛行山, 可惜我對腳唔爭氣.
    你今次呢條好多級級..........對我來講真係好吃力啊.
    影呀影, 烏gg你影多d啊!!!秋天陽光大自然特別正啊.

    回覆刪除
  15. 點解冇自拍嫁?

    回覆刪除
  16. 行多D健康D.........

    回覆刪除