2009年2月19日 星期四

Lunch @ D corner

時光又倒流去 2.5先


當日YY Cake 同亞靚 Diana 來中環同我食lunch呀


其實前一晚先同亞靚&亞茄去德興打邊邊, 12粒鐘後我O地又見面啦 ~


但亞靚之後又要番去Dubai, 加上同YY Cake又好耐冇見, 當然要找緊機會見見面, chat chat chat 啦 ~


我俾o左蘭桂芳既 Balalaika 同 D corner 亞靚揀, 佢就揀o左呢間




間野係同樹介紹既........上次食完覺得唔錯, 而且環境幾寧靜c服, 好啱傾計


而且上Openrice仲可以print coupon出來用啊 (@2位平$50)......不過一路都太懶冇出post, 今次見YY Cake d 相貢靚, 仲唔貪方便偷相作介紹咩


呢間法國餐廳地處於舊式唐樓樓上, 出o左lift沿途都見到d細細的、舊舊既公司仔, 行到盡頭先會見到呢間 "世外桃源" !




我們叫o左3個唔同既set lunch share 來食.......


個包包幾好味, 唔夠可以refill嫁~



YY同亞靚係南瓜湯, 佢o地話加了新鮮檸檬汁, 味道比冇落好飲好多, 冇貢甜~


我叫莧菜湯..........都ok啦~


3個starter同main都整得相當不俗, 只係份量少o左d d 啦~



set lunch around $150 包餐飲同甜品..........不過我o地食開餅神出品既甜品, 呢樹既甜品就失色lu (好過冇貢囉)



今餐最開心就係收到YY Cake 親手整既口金同焦糖脆脆啦 ~


Yeah!  多謝晒你啊


5 則留言:

  1. 你呢2日好努力出post呢 ~

    回覆刪除
  2. 時光倒流矛問題喎~  又唔係即時報導矛所謂喇
    中環真係好多好嘢食~

    回覆刪除
  3. 哈...你的時光倒流好正呀!!!!
    這間餐廳真係無介紹錯,可以再去,可以再食下午茶,再食晚餐都得呀!!!哈....
    禮物希望你喜歡啦!!!!

    回覆刪除
  4. 白色果紮花係咪自己製嫁?好高貴,好靚呀!可唔可以教下我整呀?

    回覆刪除
  5. 妳D LEE班靚太(濶既靚太), 成日去中環食貴野, 真係羨慕C我啦.
     

    回覆刪除