2009年2月18日 星期三

慶生lunch @ Daddoys

Let's back to 情人節前一日..........


........


與天蠍GG相約食lunch


佢俾o左 Pacific Grill 同 Daddyos 我揀, 兩者之間, 我揀o左後者


一來未去過, 二來 openrice 既評分都幾好, 三來有賣飛佛 --- 豬屎焗薯條啊!!!! 


12:15 爬上去......去到當然天蠍己準時到-ed啦, 不過仲未full (大概12:45就坐滿人lu)


呢樹地方小小, 得2張2人枱, 2張4人枱 + bar 枱........但感覺都ok


 


去到當然要叫呢樹出名既Poutine -- 煙肉芝士肉汁焗薯條


嘩.........的確好 ~~ 好 ~~ 好 ~~ 好 ~~ 味啊!!!


我未食過CWB果間瘋薯, 唔知d味道係唔係差不多........不過呢個真係推介食品呢 ~


另外我o地仲叫o左個set, 有8" pizza + wings + drinks


個pizza加o左$$$改為大隻佬pizza (因為天蠍之前見openrice d 人有唔錯既comments)


well......呢款pizza我覺得so-so啦, 因為個批底唔夠脆.....不過好"料-ful" ~


個set仲有兩隻hot wings.....我地又加 $4由original改為spicy



的確幾spicy喎! 但見佢又係呢樹既招牌菜之一, tiger & crab try try 啦 ~~~~ 


好彩係一人一隻, 如果成碟叫我就頂唔順啦 ~


加埋跟餐既coke zero同另外order既iced lemon tea, 是次為平均約$100/位.......不過我就唔屎$$$有免費午餐食啦


因為呢餐係我既慶生lunch ma, yeah!!!!!  多謝天蠍GG 


[特別鳴謝相片提供者: 天蠍GG & her bog for details]


Daddyos : 士丹頓街29號 25268668


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


同場加映


一路都好想試 Cookies Quartet 既蝴蝶酥同九mix, 新年前不斷打電話問有冇得訂都冇人聽電, 因為間野係九龍城貢遠, 唔想去到買唔到ma..........


yeah......天蠍GG今年送既慶生禮物就係蝴蝶酥啊 !!


由於冇晒盒裝, 所以袋裝都照殺........放工搭車時食, 嘩..........好鬆脆好yummy但又唔太甜啊 ~


後來終於contact到Cookies Quartet, 一把疑似謝寧聲線既女士同我講係可以訂既......


只要入$$$去中銀戶口 : 012-875-11425159


然後fax入數紙@ 2382 0917 (當然要寫低所訂既貨品同有關既contact details啦)


貢樣就可以去到有得拎啦, yeah!!!!!!


FYI, 蝴蝶酥現價$88 & 九mix現價$138 (唔知仲會唔會加價), 所以有咩就打去 問啦 (tel : 2382 2817)


沒有留言:

張貼留言