2009年9月9日 星期三

沖破平台期 ~

唔知各位記唔記得我早陣子公司好忙, 個人好攰, 又係減食珍珍既情況之下瘦o左十磅呢 (唔記得........按此) ?!


之後, 我雖然努力實行一半政策 (即食所有野都只食一半)


但係, 磅數都冇乜點變.......相信我同欣宜一樣步入o左漫長既平台期


呢個時間, 其實應該要抽d時間去做運動既


可惜大日子迫近, 可以早放工既日子就會係我出去食街飯派帖-ing ~


噢 ~~~~~


心諗 : 算吧, 唔再減lu , 齋keep瘦o左果十磅吧 (因為成日都冇飽飯食已經好辛苦呢)


點知琴日上磅


.........


...


..


我居然又瘦o左喎!!!!!!!!!!!!!!!


.....


..


.


我總共瘦o左16磅啊, e家呢個磅數已經起碼4/5年冇見過呢 ~


既然係貢, 我就再努力埋佢啦, 只要瘦多4磅, big day 之後可以就食番珍珍同步飛啦, 因為有10磅buffer ma, 哇哈哈!!!!!


7 則留言:

  1. 點可以thin咁多呀
    介紹下丫

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2009年9月9日 下午2:11

    阿GGGGGGGGGGG
    雖然我好替你開心你瘦左咁多...
    但你開始唔再係我們這一家...哼!!!!!!
    哈哈~
    肥婆大肚婆

    回覆刪除
  3. you are super...好勁丫!

    回覆刪除
  4. G...勁啊...瘦咗咁多
    我覺得你最明顯係瘦咗個肚啊!

    回覆刪除
  5. 16磅好多喎...我想瘦2磅都好似好難貢....噢~
    過佐平台期就快瘦好多架喇, 加油呀!!

    回覆刪除
  6. 恭喜呀~^0^ 我新年到依家都減左15磅~~ 努力中^^ 祝你大日子可以以最佳狀態示人呀^0^

    回覆刪除
  7. 好叻啊!瘦得快,好世界!!!!!!

    回覆刪除