2009年9月7日 星期一

GPA 飛機帖

由8月中開始, 我就開始相約不同既朋友/同樹派帖


係可以既情況之下, 我都想盡可能同佢o地見一見來派帖 instead of 寄俾人


因為當日都已經唔可以同他們多多傾談, e家仲唔吹多陣水, 到時真係招呼唔到啊 ~


講開帖, 旦我post我張飛機帖俾大家睇啦, 你o地睇 : 我們個 logo 啊  ~


呢張帖係經網上既 Rie Designer 整既, 佢係 freelance 人, 所以所有溝通都只係via email / 電話, 不過佢好好人, 由於經佢印帖係唔包信封既, 佢好好人介紹了我去金都買 $1/個既信封


另外又寄了d sample 卡仔俾我睇紙質, 而且佢永遠24小時內回email, service的確唔錯呀!


呢張飛機帖曾經出了一段插曲嫁, 就係老媽覺得佢不倫不類, 佢要求自己派果d要重印傳統果d, 後來好在家姐姐幫口, 事情先可以戲劇性告一段落咋 ~~~~


So far 我派o左一排, 大家既comments都話好特別, 好靚...........好彩咋, e家個心都定d, 如果唔係老媽又會 e-e-or-or 啦 ~


帖面                                         


帖底                           


用我們既logo印出來的貼紙                                  


同場加映:


係咭片皇印既 location map (本來想自家印, 不過一來懶, 二來佢又唔貴 $1/張, 三來出來既效果的確幾好啊)

 


沒有留言:

張貼留言