2011年1月15日 星期六

呵護肌膚 從B開始

早陣子經笨B媽媽介紹之下參加了 PHYSIOGEL™ x Oilatum™ 攪既 Blogger Event




呢個event既theme係 "呵護肌膚 從B開始",  對我呢d新手媽媽來講, 吸收多d育兒知識係好需要既呢 ~


主辦單位當日不單止安排了醫生和護士講解皮膚護理知識, 皮膚敏感同濕疹既原因, 仲同我o地分享如何為自己和小朋友選擇皮膚護理產品同埋合適既沐浴露或沐浴油, 原來皮膚痕千祈唔好"r", 因為愈"r"愈痕, 甚至會流血, 浸浴就可以令皮膚保持足夠滋潤 ~



而當日護士就將 Oilatum Emollient 同其他牌子沐浴油比較, Emollient倒入水後會變奶白色,成個牛奶浴貢; 而其他牌子沐浴油就溶唔晒係水到呢 ~


 


另外大會又安排了我們做 Skin Test, 原來我好dry爆呢 未搽cream前水份只有34% (40%先合格), 搽o左Physiogel後15分鐘就升到56%啊~


除了專業人樹既分享, 大會仲安排了party food, 魔術表演同扭波波........由於兩個月大既芝士餅太一舊飯唔識玩 , 所以我就叫事頭婆同佢個可愛侄女霖霖來參加, 霖霖佢玩得好開心呢~



貢開心既new year party, 大會仲送了佢o地既皇牌組合俾我o地試用呢 ~



由於芝士餅一向用開Physiogel既cream (因為佢家姐仔Ali妹一向用開都very good), 所以我知道呢隻cream塗上後唔會笠仲好滋潤tim ~


不過我就冇用過 Oilatum既沐浴露同沐浴油, 收到大會既禮品當然拿拿聲 try try啦 ~


我自己就試用了Oilatum沐浴露一個星期, 呢排凍冰冰, 我洗完白白都懶搽body lotion就著番衫, 發覺淨用呢隻沐浴露都冇乜乾燥wor......而且佢性質好溫和, 倒出來冇色, 有少少清水feel, 唔似一般沐浴露o即出來既gel狀


而芝士餅就用了沐浴油浸浴, 開了兩花瓶蓋既沐浴油, 唔水用手攪已經同水溶合晒 ~


 


芝士餅好似浸牛奶浴貢啊, 呵呵呵 ~



*********************************************************************


主辦單位仲特別為大家預備左啲禮物!


你o地只需回答以下嘅問題(必先登入Yahoo帳號)


就有機會得到PHYSIOGEL™ x Oilatum™皇牌試用組合!


問題: 請問我去左邊個品牌嘅Blogger Event?


想攞禮物嘅就留言答問題啦!


我會喺131日前揀出7位得獎者,記得番黎check下你有無中獎啦!


 


皇牌試用組合包括:


Ø   Oilatum Emollient


Ø   Oilatum Hypoallergenic Wash


Ø   PHYSIOGEL AI Cream


Ø   PHYSIOGEL AI Lotion


**************************************************************


有關產品資訊可以到以下網址瀏覽:


Oilatum: http://www.stiefel.com.hk/products/aili-she-oil.html


PHYSIOGEL: http://www.stiefel.com.hk/products/physiogel-ai.html


7 則留言:

  1. Hi~經常看你的blog~還是第一次留言呢~
    芝士餅好可愛呀~^^~
    答: physiogel X oilatum
     
     

    回覆刪除
  2. 芝士餅很可愛...我下個月會生,看見妳既介紹好像不錯呢

    Answer: PHYSIOGEL™ x Oilatum...

    回覆刪除
  3. ღ蔡劉小桃ღ2011年1月16日 上午8:31

    PHYSIOGEL™ x Oilatum™

    回覆刪除

  4. PHYSIOGEL™ x Oilatum™ ~~~~

    回覆刪除
  5. 等我又答先
    答案係: PHYSIOGEL™ x Oilatum™

    回覆刪除
  6. 我又答: PHYSIOGEL™ x Oilatum™
    我個B應該呢個月衝線啦~緊張ing!

    回覆刪除

  7. 我又答:  PHYSIOGEL™ x Oilatum™
    我個B應該呢個月到步啦 (if佢唔逾期居留既話)....緊張ing~~

    回覆刪除