2011年1月29日 星期六

<PHYSIOGEL x Oilatum blogger event> 得獎者名單

哈哈, 平日我個blog水靜河飛, 留言既人一個起兩個止......

估唔到係有禮物利誘之下多o左幾倍留言 (貢當然仍然冇得同人氣blog比)

不過好野真係唔怕介紹, 自從去完呢個event, 我同芝士餅都轉用了PHYSIOGEL同Oilatum 既產品........芝士餅連我唔想佢用到既AI Cream都用埋啦 (因為佢面仔爆擦都紅晒呀, 嗚~)

出來既效果的確好好, 冬天一向酥皮腳既我, 沖涼用了Oilatum 沐浴露之後仍然屎懶唔搽cream都冇樹, 而芝士餅既牛奶浸浴浸得佢好開心好舒服, 而且佢用完AI Cream之後, 爆擦既情況亦都有改善呢

所以以下呢7位得獎者, 見字請55555555555555係明天 (1月31日)下午8點前留私言俾我, 留低你既電郵地址俾我, 等我收集好通知大會!

大會既有關人樹就會作出得獎安排, 而得獎通知電郵將在農曆年假後發出,請耐心等候啊 ~~~

1. V

2. Pam Pam

3. Mandy

4. 晴天公仔

5. 卡露露

6. 蔡劉小桃

7. jenny

[P.S. 由於各位都答中個答案 "PHYSIOGEL™ x Oilatum", 所以我就用先到先得既方法來決定得獎者, 後面答中既好blog友 (有幾位真係好有心成日係我呢個荒土留言嫁)都真係唔好意思了.........之不過, 如果以上得獎者係限期前冇通知我, 我就會當佢放棄領獎, 佢既名額就再另外搵人補上 ~]

至於未有勝出既Blog友同想 try try PHYSIOGEL™ & Oilatum™ 產品的朋友們,有好消息啊!大家可以到<www.zpeshop.com.hk/dx>下載PHYSIOGEL™ & Oilatum™ 的產品現金券,或以優惠價直接於網上訂購。



2 則留言:

  1. 已經交左資料俾 PHYSIOGEL™ x Oilatum, 但到而家都仲未有通知領取收獎品...
    想問下有冇人已經收到通知ga??

    回覆刪除
  2. 【★↙孤戀花↘★】▁▂▃▄▅▆▇2011年2月16日 晚上9:29

    HA~不好意思,5知你有冇SEND我D資料岀去?
    因為我係冇起31/1比到你,3/2先比你~!

    回覆刪除