2013年3月15日 星期五

產檢ssss @ 政府

好, 5555 整埋呢篇先~

同上胎一樣, 我政府私家兩邊睇

最終我係希望可以响政府順產

不過, 我都有俾訂私家買保險, in case 要開刀就返去私家

上胎我真係差d要去私家開刀 (回顧按此), 感恩芝士餅生生性性, 聽聽話話早o左d出世, 等我可以自己順產生佢出來

希望今胎我都可以按時順產啦~

話說第一次睇完曾醫生後佢幫我寫o左信

之後我打去政府想double check咩時間可以去登記

點知e家可以by fax, 填form連有關文件fax去就ok

冇耐就有姑娘contact我第一次去醫院啦, so good!

第一次去東區@2013.01.14 (星期一)

根據上次經驗, 知道今日只是見姑娘同抽血, 另外再睇下排期做oscar

今次冇o左d雙非, 等候時間真係快o左好多啊

粒半鐘左右已經做晒briefing, 見姑娘, 抽血同排期做oscar啦

yeah!!!!

第二次去東區@2013.01.30 (星期三)

上次冇係玫府做oscar

因為當時都要俾錢 (over 1 千), 俾多幾舊水, 我都出了私家做

今次全民皆free, 當然留係政府到做啦

今次唔係安排去L2婦產(即平時產檢果樹做)

而係去番D7 (即生B果邊) 去照呢..............唔通D機靚D?!

不過一等就等O左兩粒幾鐘先到我 (我見好多其他睇婦科o既人都係機等照超聲波)

首先係一位護士照, 佢冇同我講O野, 不過我見個大電視show出來個頸皮數字係0.1xx cm

出去坐一陣, 又見位醫生

佢又再幫我照, 呢位女醫生好nice, 仲part part指住同我講

不過我問性別佢就話睇唔到

之後再等抽血, 今次差不多成三粒幾鐘先搞掂

第三次去東區@2013.02.15 (星期五)

今次終於見醫生啦

一如以往, 做下簡單o既檢查, 聽下bb心跳, 問幾句就pits得

醫生告知上次oscar test 合格呀, yeah!

不過, 佢話我驗血報告指我d德國痳疹抗體唔夠

e家冇方法, 唯有要小心, 唔好接觸到德國痳疹o既病人

(提外話, 我同老公結婚前做檢查已check到, 之後都去家計會補o左針, 幾個月後就有了芝士餅.........乜d針o既效能得貢短時間嫁咋 )
 
另外醫生話我年紀大, even 驗小便叫ok, 佢還是叫我提早飲糖水穩陣d喎..................之但係, around 7 個月之時都要飲多次, sigh~

跟住幫我book期照結構, 可惜佢o地安排o既日子正正係我去旅行之時

可惜醫院話唔可以改日子, 來唔到就要自己去私家照, 之後provide report俾佢o地
 
哼, 害我無啦啦要洗多千幾蚊

第四次去東區@2013.03.08 (星期五)

晨早來到...................

再度重遇你...............

可喜也可悲..............




唔知點解上次feel ok, 今次反而飲得辛苦o左 (可能我年紀大同食少o左甜o野?!)

我見有媽媽唔水2分鐘飲晒

我見姑娘話5-10分鐘內完成, 所以我慢慢飯, 差不多成7分鐘先KO晒成杯

飲完仲有d頂..............感恩冇嘔咋~

so far, 仲未收到call, 希望都合格啦~

今次我好唔乖, 成日口淡淡想作嘔(感恩冇嘔過)就食糖, 食老麥 

繼續希望上天好好保守我同細b係整個孕期都平平安安, 健健康康, 開開心心!!

4 則留言:

  1. 我上次冇飲過 (好神奇!!! 我係勁食甜品的冇戒過口的....), 希望今次都唔駛飲啦.. 雖然自己未試過, 但聽個個媽媽講都好恐怖咁
    [Yan回覆03/18/2013 22:18:42]生得第2胎都唔後生啦, 希望唔駛受罪啦
    [版主回覆03/18/2013 10:54:02]你後生可能唔水, 我呢d高齡產婦就要啊~

    回覆刪除
  2. 飲糖水千其唔好急要慢慢飲
    如果嘔番出黎就要再BOOK期飲過嫁
    [版主回覆03/18/2013 14:12:32]係啊............而且太甜我都頂唔順唔可以一口氣飲呢~

    回覆刪除
  3. 諗起飲糖水就打冷震, 最緊要REPORT出嚟無問題, 我上次就係飲完話有妊娠糖尿吖! 之後就

    回覆刪除
  4. G媽!有無掛住我呀!我一上黎知你又有左好開心呀!恭喜恭喜~~
    不過放鬆啲啦,邊有人第二胎都咁多災難小姐上身架XDD
    胎教呀,保持心情愉快ma!

    回覆刪除