2013年3月13日 星期三

產檢ssss @ 私家

追追追, 又來追post先

原先想好似上次貢每次產檢都出一個post做紀錄

之但係, 今日踏入18週, 已經睇o左6次私家醫生!

作為懶精o既我都係一次過出番就算, at least 可以追番個進度先 

我今次都係睇曾醫生啊, 而且仲join佢個package ($9,800 全個孕期任睇包藥, 不過唔包oscar同照結構)

原先stable o左之後理應一個月睇一次, 之但係我呢d C9就變成3個星期左右一次 (target 回本ma, 爆!!!!)

好, 來個quick review啦 ~

第1次產檢@2012.12.11 (星期二)

當發現bingo之後, 我立即打電話去曾醫生book 期

上次幫朋友問都知道唔係即時有得睇, around 個幾星期先有得見 (可能係龍年效應)

點知我今次打去, 第二日就有...........any肥, 我當然照去想再confirm一下同埋希望醫生幫我照下係唔係宮外孕ma (災難小姐當然又來驚驚驚啦)

去到居然唔水陰照, 用肚照都照到呀

粒點點已經係成個胎囊啦!



不過太細未聽到心跳啦, 感恩so far so good!

睇完個心定d, 而醫生都寫o左紙俾我for東區醫院登記 (另外都book定私家醫院)

yeah..............我再次成為媽媽啦~

第2次產檢@2012.12.19 (星期三)

一個失驚冇神的產險................因為我之前一日去wee wee 時發現有d流啡貢

經過上次經驗, 雖然唔係叫好驚, 不過都立時打電話搵曾醫生

原先full booking, 不過姑娘聽到我流啡, 都叫我第二日攝位睇

返到屋企就bed rest, 第二朝已唔見流啡

之後照o左............曾醫生又唔覺有流血現象, 不過都寫o左7日假叫我bed rest (不過我end up 只take了3日)



今次聽到心跳啦, 而且醫生仲將我o既EDD由8月20日改為8月14日 (因我都唔可以100% sure 自己o既LMD)

第3次產檢@2013.01.07 (星期一)

隔O左兩個星期又產檢了

感恩上次流O左一次啡之後就冇再出現

所以今次見醫生感覺舒服好多, 而且已經開始成形啦



生命真的好奇妙!

今次再照, 醫生更加confirm我的EDD呢~

第4次產檢@2013.02.01 (星期五)

呢日芝士餅學校唔水返學

所以我帶埋佢一齊去產檢

之前已經brief o左佢媽咪個肚有bb, 要去見醫生, 睇bb, 聽心跳

估唔到入到去芝士餅乖乖坐定定陪睇



之後返去問佢, 媽咪睇醫生點嫁?!  芝士餅會答: 聽到pok pok pok

再過一排, 佢拎個撙係婆婆個肚到碌來碌去玩, 話照下先, pok pok pok

好cute呀, 希望成為家姐姐之後, 芝士餅更懂得錫妹妹/弟弟~

第5次產檢@2013.02.09 (星期六)

又一個失驚冇神的產險................

唔知點解, 今胎成日都充滿災難小姐feel

間唔中就驚個肚入面冇心跳 (特別係呢段preiod feel 唔到胎動)

但係呢兩日感覺特別強, 我又開始蛇"wear"起來

同埋之前平訓感覺到個肚好似有d郁郁下

呢兩日乜feel都冇, 加上農曆年將至, 我好怕自己日日擔心到過唔到年

於是又去攝位等, end up 等o左兩個幾鐘先見到醫生

雖然如此, 但換來個安心, 可以令我安安落落過新年ma



而醫生當然話我諗多o左啦, 因為我o既週數冇可能會胎動囉

今次呀B夾晒腳, 所以仲未可以confirm性別呀~

第6次產檢@2013.02.27 (星期三)

跟返原先的schedule去見曾醫生 (我冇因為上次失驚冇神見醫生而defer日子)

因為我都心急想知呀B性別呀........知道就可以開始問人攞衫同買衫 (我至愛買夾衣)

今次見到啦...........不過我想照完結構double confirm才公開



e家開始, d 超聲波相又再次一part part貢show 出來

有時得個圈貢都唔知係乜  x

any肥, 至緊要都係所有o野on track 同健健康康就好了!!!!

今次第二胎, 老公一次都冇陪到..............

因為我專揀lunch time睇, 人少d, 通常within一粒鐘搞掂 (但揀星期六要兩三粒鐘, 加上又要搵人睇餅), 所以我都冇怪佢

反而我好like e家lunch time 睇, 睇完去澳洲牛奶公司食個tea set, 行一陣護協之後仲可以趕到返去香港果邊接餅放學呢

yeah!!!!

2 則留言:

  1. 每一次見到ultra sound 的相片都會好感動,好好enjoy pregnancy 的時間!感覺奇妙又特別呀!
    [Yan回覆03/14/2013 22:45:24]super agree little jessie, 之前我以為第2次會冇乜感覺, 但其實反而仲更加珍惜多左呢

    回覆刪除
  2. 好羨慕你可以再次重溫 pregnancy, 好好 enjoy 啦!! 祝大小一家都健康快樂!!!!

    回覆刪除