2015年1月7日 星期三

We嘩!冬日充氣嘉年華@數碼港商場 Winter Safari

2014.12.28 (星期日)

雖然有d d 時光倒流

但開心野不斷loop來睇真的冇所謂啦 :p

呢日我同芝士餅去了數碼港商場既 We嘩!冬日充氣嘉年華


可惜我家豬仔包流鼻水

Papa 要在家照顧包包

媽媽我立時吹雞call朋友仔一齊fun 啦 ^.^

大個女既芝士餅竟然肯同大吹氣panda影相啊~~~~~


一去到, 芝士餅就要玩「我要做騎師」

同上次比, 今次芝士餅有進步啊!

一騎上車仔就自己行行行

唔水我幫忙~


睇完姐姐玩

我契仔豆豆baby都落場做騎師

兩位姐姐在場外打氣


跟住就去玩「We !造型流沙 

由於造型流沙無致敏源又易清洗 

所以我次次都好安心俾芝士餅玩

之後用濕紙巾輕輕一掃就得




每次玩呢個 「 We!抓抓樂

班小鬼都一定We大叫

聽到佢o地既笑聲, 真的咩煩惱都冇晒 


今次We嘩!冬日充氣嘉年華既主題公仔係熊貓


起初以為芝士餅一如以往對呢個熊貓及竹林為主題的巨型滑梯連移動彈床卻步

點知..........

佢肯玩

仲話唔驚要encore!!!



不過個充氣嘉年華太多game

我們當然想咩都玩o左先啦

見到呢個彈床

成班小鬼又去彈彈彈

好hyper ~


呢個「親親乳牛」

其實係o即 d 水出來, 不過像真度好高

隻牛牛又會叫

好好笑 


玩完室內, 我們就轉去室外玩..... 

兩位小虎妹手拖手好friend啊 ~


呢個高達4米的巨型飄雪水晶球」好靚呀

班小鬼入到去繼續放電彈彈彈


芝士餅hyper-ing show 肥豬脾, 哈~


跟住芝士餅第一次玩呢個「嘩嗱嘩嗱撐艇仔」

雖然排得耐d d (因每次只限4人)

但見佢肯自己一個坐艇仔, 又肯手腳協調撐撐下, 幾好喔 ~


靜o左一陣子, 小鬼們d energy又回來了

繼續玩充氣game狂跳狂跑同狂笑

.從遊戲也可以看見芝士餅大個女

記得第一次去We嘩! 充氣嘉年華, 芝士餅屎都唔肯玩呢個「小丑魚奇幻漂流」


今次........

玩唔停啦 ^.^


even 連呢個「變色龍世界」都玩


呢個「恐龍樂園」雖然冇乜難度

但個個小朋友去玩都充滿fun :p



上次大排長龍的「We!水上飄」

今次我們早去, 所以人唔太多

媽媽我同芝士餅就go go go 啦

原來玩呢個要好大運動量!!!

要手腳並用同要好用力貢去推行的

朋友Papa都冇力推

可以當做gym呀


不過, 只要芝士餅玩得開心, 媽媽我出多d肥膏力又何況



玩o左幾粒鐘, 看見小朋友們個個笑咪咪

d電又放得7788

大家都過了一個愉快的假期啦, yeah!!!




再次多謝PR姐姐的安排!

沒有留言:

張貼留言