2015年6月8日 星期一

產品試用: CATALO美國家得路兒童健康食品

感謝 CATALO PR姐姐的邀請和忍耐,等我可以認真試晒所有產品才出post ~

話說四月底時,收到PR姐姐親手送給芝士餅同豬仔包試食的一系列 CATALO 兒童健康食品。。。那份誠意實在令人窩心~




其實我以前好怕食supplement, 感覺似食藥

不過, 聽得講座多, 上網睇下資訊, 愈來愈發現e家好多食物的營養成份比以往少

就算我們日日3餐自家煮, 去街市買新鮮食材

但也未必可以吸收足晒人體所需要的營養

所以我也開始接納食supplement............不過, 當然也要小心選擇品牌

CATALO美國家得路呢個健康品牌聽o左好耐。。。

平時行開太古城、銅鑼灣都見到它的專門店。。。。上網睇,原來唔單止港九新界,連澳門同中國也有專門店。。。


CATALO美國家得路一直以天然及有機健康食品專家見稱,品牌逾200款健康營養補充食品,而且均由擁有 cGMP (良好生產規範認證)及 FDA (美國食品及藥物管理局)藥廠牌照的廠房生產,務求令品質達國際標準。


而且也獲多項同多國認證、業界翹楚、榮譽獎項, 
自然令媽媽我多份信心俾芝士餅同豬仔包試食啦!

當天回家見到個禮物籃,兩位主子雙眼已發光啦,哈~



仲不斷拎來睇 ~




豬仔包仲要硏究食邊款




好。。。。就等我先介紹一下豬仔包手上的 〝兒童益鈣C®全效強健配方〞




呢隻鈣片可直接咀嚼食用,而且加入天然藍莓味,所以小鬼們也愛吃,加上無添加蔗糖,媽媽我就可以放心

大家都知鈣對兒童由幼年到青年時期快速成長期間的骨骼發展非常重要, 而益生菌則可促進消化系統健康



睇番d資料, 原來呢款鈣片就選用了TruCal®純天然牛奶鈣,配合活性益生菌和天然針葉櫻桃果實精華,促進消化及免疫系統健康

每粒兒童益鈣C®含有86毫克的鈣質同50毫克的維他命C,可以補充有時飲食未必晒的需要~

跟住等我介紹下呢隻 "兒童DHA活腦補眼配方"



大家都知奧米加3魚油有DHA, 是兒童腦部及眼睛發展所需的重要元素


不過, 大家選擇魚油時也要小心, 要選優質天然無污染深海魚



CATALO美國家得路呢隻DHA選用特製小型天然咀嚼軟膠囊,並加入天然鮮橙精華,味道有d似香橙三文魚籽

不過我家芝士餅一見膠囊就say no, 媽媽我唯有將它刺穿後放入飯內, 等芝士餅同豬仔包在唔多覺的情況下就食o左 :p

再介紹呢個"兒童藻油DHA奧米加3軟糖" 就是主子們的至愛



呢隻藻油DHA奧米加3軟糖選用專利高純度life’sDHA天然微海藻植物DHA精華,確保無任何海洋污染物及魚腥味

加上成份更被美國食品及藥物管理局(FDA)認可為安全食品,有助兒童腦部和眼睛健康發展




由於無任何人造調味及色素,也不含魚類、花生、奶、蛋、大豆、麩質等

所以敏感體質的兒童都可以食用,它有檸檬和香橙味,味道完全似軟糖, 也容易咀嚼,所以小鬼們也愛不釋手

你o地睇............even 豬仔包也識自己拎來食



嘻嘻, 好彩個樽蓋是安全樽蓋lock實的, 唔係就多多都俾豬仔包食晒 ~


最後, 我就介紹埋呢個一家大細都食得既 "小紅莓櫻桃果仁脆脆燕麥""藍莓果仁及四籽脆脆燕麥"



想必大家也知道燕麥含豐富的膳食纖維,有益心臟及腸道健康

呢兩款脆脆燕麥, 加入天然乾果及果仁, 絕對係健康早餐既首選!!

For 芝士餅呢, 我會加入牛奶浸淋一陣先俾她吃

我自己呢, 帶o左包 "藍莓果仁及四籽脆脆燕麥" 返公司, 有時加奶當早餐, 有下就放小小落乳酪到當下午茶

味道方面, 我覺得幾脆口, 又包肚

加上不含反式脂肪, 膽固醇, 防腐劑, 氫化油同不含高果糖玉米糖漿及人造香料

絕對是我keep kit 的健康零食呀 ^.^

我們已經試了一個月多d,so far so good

大小主子也沒有不良反應,相反便便呀, 身體呀各樣都ok 

如果大家有興趣, 也可以上網或去專門店了解下CATALO美國家得路, 睇下佢d資料

今時今日, 買兒童健康食品總好過買零食俾小朋友食啦!  

再次感謝CATALO美國家得路同PR姐姐的安排 ^.^

更多資訊:
http://www.catalo.com.hk/home.php

沒有留言:

張貼留言