2015年6月4日 星期四

[產品試用]: Rabbit 女裝鞋

YO...........媽媽我今次第一次化身為fashion blogger  ^.^

事緣為慶祝Rabbit 網上商店 Go2Rabbit.com 開幕,他們邀請了我作產品試用


原來Rabbit 是香港本地品牌,所有鞋款均由一班本地設計師設計,創於2007年,目前已經有九間分店遍佈九龍新界。

上網揀鞋時, 發現Rabbit都提供到幾多元化的鞋款選擇, 如平底, 高跟, 涼鞋, 運動鞋, 輕便鞋, 紳士鞋.......... (不過如果有埋親子鞋就更正, 哈!)

而由即日起至6月14日就有以下優惠:

‧ 所有鞋款「買2送1」
‧ 於網上成功登記為會員將獲贈 HK$20 禮券一張
‧ 新張期內,全港免費送貨(偏遠地區除外)
‧ 介紹朋友登記成為會員,將會獲贈 50點積分(10點積分可用作HK$1網上付款)

媽媽我就揀了以下3款鞋, 主要返工著:


第一天:  金屬鞋頭輕便鞋 $99


原先打算訂白色夏天著, 可惜之後Rabbit通知已經out of stock

但收貨後發現黑色也幾好~


第二天: 金屬色鞋頭豹紋尖頭鞋 $99



仲有對豹紋搭帶涼鞋 $99, 打算nail nail 完才著 :p

So far 試了兩對, 發覺Rabbit 所用的物料也舒適同輕,而且都易mix & match

另外size方面也好足碼, 冇偏細

加上好多款鞋都係$99 (有d貴少少也只是百幾左右), 當季著又真的又平又ok..........

萬一失驚冇神落雨浸o左對鞋要報銷都唔肉痛 :p

e家我忙到甩碌, 有空閒時間都用晒小朋友到, 去行街次數真的少之又少

但可以網上shopping就絕對啱我呢個敗家媽媽啦, wakakakkaka ~

再次多謝Rabbit 的邀請 ~

更多資料: http://go2rabbit.com/
電子郵件: info@Go2Rabbit.com

1 則留言: