2016年5月17日 星期二

Swim swim swim@ 海狼體育會

冬天過去, 夏天又就來

係時侯又帶芝士餅去學游水啦~~

在我來講,我只係想芝士餅學懂呢個求生技能,強肺既活動

唔水做飛魚,唔水拎學界

因為媽媽我唔識,所以好想自己小朋友學好

好細個都帶過芝士餅去d游水playgroup。。。。。

可惜佢喊爆 !!!!

之後一直都驚水

反而手術之後,佢對泳池冇貢驚 (可能又大個o左)

所以去年也參加了屋企附近的泳會

之但係我們上星期六下午班,屋企附近的公眾泳池好多人,老師也要照顧好多學生 (1:6-7),之前明明說好1:2

上完8堂都差不多,果頭仍然唔肯入水,但就起碼真的唔再怕落水

既然效果一般,又到了冬天,所以我都停o左冇學

今次去了朋友介紹的海狼體育會,上堂地點都洗有幾個地方可以揀

港島有維園同西灣河揀,我就揀了西灣河

芝士餅未上堂先興奮: 


原來西灣河泳池唔太多人,地方也乾淨,入面泳池有滑梯、有水柱、有bb池,好似水上樂園,好啱小朋友玩

芝士餅e家上學前游泳班

是針對4~6歲兒童準備接受習泳前的準備打好穩建基礎而設

課程以趣味性遊戲和習泳前的慣性呼吸技巧和手腳協調動作為主,期望完成該班後不再怕對水的感覺同對游泳產生興趣

上了兩堂,芝士餅的游泳班學員與老師的比例是12,所以對芝士餅的教授時間可以多一點,而今次教授她的是林德財教練。。。

林德財教練很有耐性教芝士餅,佢而家終於肯個頭掂下水啦!


希望呢個夏天芝士餅可以開開心心繼續游啦~

因為去西灣河,所以每次游完水後都會去太安樓掃掃躬街呢~


開開心心又可以過一個週未下午 ~

如果大家有興趣都可以搵海狼體育會報名學游水,以下係佢地既資料:
http://bsc.org.hk/
林德財教練:9230 0460

沒有留言:

張貼留言